piątek, 7 lutego 2014

Ubaw po pachy, czyli Spirito Libero vel Jarosław Ruszkiewicz nie przyjęty do hasbary


Dobrze, jak czasami starzy znajomi dają znać o sobie. Jak po całym dniu rożnych zajęć można się odprężyć i rozbawić czytając jęki bezsilnych manipulatorów, których nikt nie chce czytać, wiec dyskutują miedzy sobą, bo tylko to im pozostało.

I jak chcą wyciągnąć ode mnie ile wiem na temat ich agenturalnej działalności? - To mnie raczej nie dziwi. Dziwią mnie natomiast tacy, którzy mimo podania przeze mnie wielu szczegółów i danych oraz ze dowody cały czas znajdują się w Internecie nadal chcieli by wyłożenia "kawy na lawę", bo są zbyt leniwi aby poszukać samemu. Przyznam szczerze, ze przeszła mi ochota do pisania nt. Neonu24 / Nowego Ekranu, głownie z tej racji, ze wpisy na ten temat najwidoczniej przestały ostatnio interesować "towarzyszy" z Kremla, bo odwiedziny z Rosji na moim blogu statystyki przestały odnotowywać; nie wiem czy to z racji igrzysk w Sochi, czy dlatego ze Neon24 / Nowy Ekran przestał już odgrywać jakakolwiek role w kształtowaniu opinii publicznej w Polsce (bo piszących tam i komentujących pozostała dosłownie garstka, mimo cudownego rozmnożenia nicków) - wiec wszystko wskazuje na to, ze Ryszard Opara i Jarosław Ruszkiewicz zawiedli zaufanie swoich mocodawców i jak to się mówi z tego ciasta chleba nie będzie.

Oprócz zadaniowcow jak Wrzodak, Sendecki, Wojtas, Ruszkiewicz otwarcie przyznających się do bycia ruskimi agentami wpływu, zostali właściwie tylko pożyteczni idioci, jak Carcinka czy Trybeus. Przyznam szczerze, ze nie wszystkich udało mi się rozpracować. I o takiej Carcince np. nie wiem co tak naprawdę mam myśleć. Niby taka pookładana i rozsądna, a broni po rożnych forach Bohdana Porębę - skompromitowanego komunistycznego reżysera, któremu się zmarło i żaden większy cmentarz nie chciał go przyjąć.

Sa jednak jaskółki: Trybeus jakby ostatnio zaczął mądrzeć. Napisał bowiem coś takiego:

"jestem pewny, ze Spiryto jest tutaj adminem (od czego oczywiście się odżegnuje jak diabeł od święconej wody)...ale niechże , ja mu nie zazdroszczę...kiedyś pewnie dostanie kopa w dupę, jak już nie będzie potrzebny...tak jak dostał T-rex, Pluszak, jego żona Cubee...wazeliniarze ciagną dłużej, bo mają poślizg...ja wiem do czego to zmierza...do ciągłego atakowania KK... ...jedni siedzą wewnątrz KK a inni atakują z zewnątrz...wtedy łatwo jest rozwalać...ja dalej czekam na prawdziwy propolski kosciół katolicki...taki jaki był przed Katyniem, przed okupacją hitlerowską...nasi zamordowani kapłani zostali zastąpieni ...innym, obcym elementem..wy, dezinformatorzy niestety dokańczacie dzieła...a na to zgody nie będzie...
trybeus 06.02.2014 21:13:45"

Fragmenty dyskusji ktora polepszyla mi humor, postanowilem zachowac dla potomnosci, zanim naczelny cenzor SL je usunie. Podkreśliłem co ciekawsze wypowiedzi.


Nie ma nic gorszego niż pomówienie, szczególnie jeśli pomówionemu nie da się prawa do reakcji, a z reguły jest on zakrzykiwany przez stado.
Zawisza Niebieski 06.02.2014 10:23:26


- No wlasnie. Przypominam, ze to sam Opara zablokowal mi konto na Neonie24 z polecenia ruskiego agenta i glownego cenzora Ruszkiewicza vel Spirito Libero. Po to abym nie mogl sie bronic przez oszczerstwami takich Zawiszo-Niebieskich czy Spiritusowo - wioskowych Wojtasów.

I dalej Zawisza przytacza moje wypowiedzi. To mile :)

@ "Właśnie ów (nie)sławny tekst Spirito Libero, w którym nazwał mnie plagiatorem skłoniło mnie do poszukiwań jego tekstów w Internecie, analiz i wyciągania wnisków. Wtedy to odkryłem, kim jest tak naprawdę Spirito Libero; a to czego się dowiedziałem o nim jest szokujące. "

http://miroslaw.szczepaniak.neon24.pl/post/104612,podziekowanie "

- Wiesz jak ja się go boję? 
Napiszę. Na moim blogu 1do10.blogspot.com. Poczekam jednak aż mnie stąd wyrzucą, he he he :) link j.w.

"Napisałem wcześniej, że wg własnego przekonania jestem osobą bardzo niebezpieczną. Jest tak ze względu mojej wiedzy (np. tego czego dowiedziałem się o Spirito Libero)..."
http://miroslaw.szczepaniak.neon24.pl/post/104612,podziekowanie

"Jarosław Ruszkiewicz o pseudoniemie Spirito Libero jako główny cenzor i ideolog działa na zasadzie "dziel i rządź". Realizuje założenia polityki zadaniowej naszego wschodniego sąsiada."
http://1do10.blogspot.com/2014/01/kamstwa-ryszarda-opary-w-swietle.html

"Na to wszystko nakłada się sowiecka agentura wpływu, de facto sprawująca mieszanie w głowach blogerów i czytelników Neonu24. Nie przypadkiem głównym cenzorem i dyżurnym trollem został Spirito Libero vel Jarosław Ruszkiewicz, który jest jej delegatem."
http://1do10.blogspot.com/2014/01/dla-kogo-i-o-co-walczy-r-opara.html

"Na straży "czystości wypowiedzi" stanął Spirito Libero - stał i wcześniej, ale teraz Opara oficjalnie to przyznał. SL o nazwisku Ruszkiewicz, funkcję naczelnego cenzora pełni z nadania "siły wyższej". A jakby ktoś nie wiedział - to wszystkie jego drogi prowadzą na Kreml. Ruszkiewicz już nawet z tym się nie kryje, że jego mocodawcą jest sam Putin."
http://1do10.blogspot.com/2014/01/kamca-opara-znow-pacze-i-baga-blogerow.html

"Ewidentnie Neon24 (dawniej Nowy Ekran) to tuba Putina. Linia programowa tego portaliku sprowadza się do: jak najbardziej dowalić Kaczyńskiemu, promować Putina i politykę imperialną Rosji (stąd gęba Putina często gości na pudle), i walka z wiarą i Kościołem Katolickim. Cenzorem naczelnym jest niejaki Ruszkiewicz o pseudonimie Spirito Libero - z nadania agentury. Tutaj opisy jak Neon24 został ostatecznie zdemaskowany:"
http://tomaszsakiewicz.salon24.pl/561956,media-putina-w-polsce#comment_8635637

Teraz groźby  (ha ha ha) Spiritusa, który jak wiele miesięcy temu Wrzodak zapowiadał wytoczenie mi procesu i wynajął nawet kancelarie adwokacka na mnie. Na wygrazaniu piastka tego chlopaczka sie skonczylo. Ruszkiewicz to taki sam klamca jak Wrzodak. I na dodatek nie majacy za grosz honoru. Ktos wierzy, ze bedzie chcial dochodzic swoich racji przed sadem? Te ruskie pokraki boja sie sadu i wcale nie zamierzaja do niego wystepowac, bo kompromitacja byla by pelna i glosna na cala Polske.

Jak pisałem dowody cały czas są w sieci, wiec o co chodzi Ruszkiewiczowi? - Ano o to żeby maluczcy uwierzyli, ze to on jest pokrzywdzony. Wrzodak nigdy nie doczekał się "sprawiedliwości" za nazwanie go publicznie ruskim agentem ("Ruski agencie" - takimi słowami - według Zygmunta Wrzodaka (LPR) - zwrócił się do niego w Sejmie Jarosław Kaczyński). Z Ruszkiewiczem jest podobnie. Jak zwykle krzyczy i zapowiada "sprawę karna", co jest śmieszne i wprawia mnie w dobry nastrój. Tymczasem zobaczmy co pisze:

"Wielokrotnie ŻĄDAŁEM podania do wiadomości publicznej tych "rewelacji". Nie doczekałem się... Kwestia sprawy karnej jest jak najbardziej otwarta i będzie to z pewnością precedens, który położy kres nadużywaniu oszczerstw i obelg w Sieci. Tu już nie ma miejsca na chrześcijańskie miłosierdzie bo ktoś złamał przykazanie. Ktoś, kto myśli, że Sieć zapewnia mu bezkarność musi zostać ukarany. I to nie żadnym "banem" portalowym. Musi być wybanowany z kręgu przyzwoitych ludzi. Kiedyś, za czasów świetności naszego państwa takie osoby skazywane były na utratę honoru i banicję. Nie było dotkliwszej kary.
SpiritoLibero 06.02.2014 12:50:03"

- Ale sie rozpedzil, co nie? Ktos pamięta ile to miesięcy już te jego groźby trwają?

Coz trochę uchylę rąbka tajemnicy. Zapytajcie Spiritusa jak został zwerbowany przez ruskich po tym jak odrzucono jego starania do hasbary - hi hi hi! Ciekaw jestem co odpowie. Jak będzie się tłumaczył? No ale żeby hasbara? Częściowo tłumaczy to jego obecny antysemityzm...

Sam sie dziwie, ze takiego zaangazowanego zadaniowca poswiecajacego nawet zycie rodzinne sluzbie nie chcieli docenic Zydzi, tylko musial zaciagnac sie do Ruskich za kopiejki. Czy to z sympatii, wolnego wyboru, czy tez byl szantazowany - nie wiem. Jednak jego charakterystyka psychologiczna sugeruje, ze jest czlowiekiem skrzywdzonym przez los, zgorzknialym ale i bezwzglednym oraz gotowym do poswiecen. To dobry zolnierz. Dlatego tez ma decydujacy glos na Neonie24. Czasami widac, ze to on rzadzi Opara a nie odwrotnie.

Ponizej wymiana zdań agentów Spiritusa i Zawiszy o roznych nickach tutaj wystepujacych pod swymi głównymi (potem dołączają inni, m.in. Trybeus):

@SpiritoLibero 12:50:03 Nie sądzę, by taki proces mógł coś zmienić w internecie. Ludzie czują się bezkarni a przede wszystkim uświęceni w swych oszczerstwach, przecież oni w ich pojęciu o słuszną sprawę walczą, słuszną, bo ich prywatna. Ale sprawa wyraźnie podlega pod prokuratora.
Zawisza Niebieski 06.02.2014 13:34:42

@Zawisza Niebieski 13:34:42 Ja sądzę, że jednak coś zmieni. Wyrok skazujący, a taki z pewnością zapadnie, będzie hamulcem dla różnych dziwnych agentów wpływu. Problem bowiem leży gdzie indziej. Gdyby to był np. Pan Wojtas to spotkałbym sie z nim bo jest to człowiek z krwi i kości a nie anonimowy byt wirtualny, wyjaśniłbym sprawę i albo siedziałbym cicho (bo rzeczony Pan Wojtas miałby dowody mnie kompromitujące) albo zarządałbym przeprosin a w ostateczności wystąpił na drogę sądową. Tutaj mamy do czynienia z anonimowym bytem wirtualnym, który lży i oskarża myśląc, ze pozostanie anonimowym bytem i uniknie kary. Takim dosć typowym przykładem jak funkcjonują takie typy i jaki mają w rzeczywistości wpływ na opinię publiczną jest tzw "Ścios". Byt jak najbardziej wirtualny ale który stał sie autorytetem i guru dla wszelkiej maści oszołomów. Osobników nadużywających wolności w sieci należy demaskować i piętnować.
SpiritoLibero 06.02.2014 13:46:15

@SpiritoLibero 13:46:15 "Osobników nadużywających wolności w sieci należy demaskować i piętnować." Pełna zgoda. Oczywiście, można różne metody stosować. Ale wydaje mi się, że Mind Service nie jest na tyle znaną osobowością, by jego przykład podziałał. Takich bytów kreujących pewną rzeczywistość jest na pewno w internecie kilka. Mind service jest odtwórcą w stylu kopiuj - wklej i to, że tak powiem ekumenicznym, posługiwał się zarówno tekstami katolickimi jak i tekstami świadków Jehowa i pewnie innych wyznań też. :)
Zawisza Niebieski 06.02.2014 14:18:26

@Zawisza Niebieski 14:18:26 Jego działalność "publicystyczna" wcale mnie nie obchodzi. Każdy pisze lub kradnie cudze teksty na własny rachunek. Mnie interesuje lżenie osób, które nie ukrywaja swojej tożsamości.
SpiritoLibero 06.02.2014 14:21:41

@Zawisza Niebieski 14:18:26 "Ale wydaje mi się, że Mind Service nie jest na tyle znaną osobowością, by jego przykład podziałał. " Tego dowiem się jak go zobaczę na ławie oskarżonych. A jeśli to jakiś dziennikarzyna, który dorabia sobie do chudej pensji? Zobaczymy...
SpiritoLibero 06.02.2014 14:24:57

- I co ja na to? Mam już się bać dyspozycyjnych sądów i prokuratorów - resortowych dzieci?

@Naftali 14:13:19 Masz rację "Najbardziej dotyka nas oszczerstwo gdy dotyczy bezpośrednio nas - naszej osoby." Oszczerstwo niestety boli, ja przez lata pisania w internecie jestem uodporniony ale w pewnym momencie szlak człowieka trafi i wtedy mówi dość. Ale jak do tej pory zmuszenie do przeproszenia, czy też wykazanie gościowi, że wiem kim dokładnie jest pomaga.
Zawisza Niebieski 06.02.2014 14:39:41 

- Nie liczę na przeprosiny od Opary czy Spiritusa, odwolanie oszczerstw pod moim adresem ani na dyskusje z nimi. Zbanowali mnie z bezsilności za moja demaskatorska działalność rożnych szumowin.

@SpiritoLibero 14:21:41 Masz rację, imienia swego należy bronić. Tak jak i ja, w znanej kilku blogerom sprawie też powiedziałem dość. Mam nadzieję że dotrze do tych, co dotrzeć powinno i będą na tyle inteligentni, by wyciągnąć wnioski.
Zawisza Niebieski 06.02.2014 15:03:47

@Zawisza Niebieski 
PAPIEŻ UKRADŁ BOŻE SŁOWA!
57KerenOr 06.02.2014 16:53:01

@57KerenOr 16:53:01 ..no właśnie ...Kerena brakowało mi do tego Chóru Płaczków...szanowni koledzy blogerzy, zachowujecie się jak stare Dewoty, które tylko przesiadują przed Biblią i szukają katolickich spisków ...Zawiszy już Rebeliantka przeszkadza, dlatego jeśli już nie może jej tropić to wylewa Gorzkie Żale, że ...kobieta go bije :))) ..powinniście wszyscy wystąpić o status pokrzywdzonego na neonie :)) pozdrawiam niepoprawnie
trybeus 06.02.2014 19:52:14

@trybeus 19:52:14 Widzisz trybeus... Tam gdzie robi sie jaja to nadajesz sie na interlokutora. A tam gdzie rozmawia sie o poważnych rzeczach to wpadniesz, puścisz bączka i jesteś z siebie zadowolony. Uważasz, że ja jestem "płaczkiem"?
SpiritoLibero 06.02.2014 19:56:03

@SpiritoLibero 19:56:03 ...poważne sprawy...ha ha..użalanie się nad sobą :)) ja to uważam za szlochy jedynie słysznych "uczonych w piśmie"...ja widzisz Bilblię znam, ale jak widzę faceta, który nie potrafi nic napisać na temat życia, a cały czas spamuje Biblią, to znaczy, że jest zwykłym dewotem..poza tym w każdym takim spamie jest dowalanie KK ..ale ja się nie dziwię...trend neonu taki po prostu jest ...katolicy inaczej :))))
trybeus 06.02.2014 20:13:53

@Zawisza Niebieski 20:26:33 ..no tak mówisz o cenzurze..wczoraj znikły dwie notki...jedna o stalkingu twoim w stosunku do Rebeliantki..która to notka znikła...i moja w której zapytałem o powód zniknięcia poprzedniej...widzisz ja wiem, że jesteś ulubieńcem administracji...jestem pewny, ze Spiryto jest tutaj adminem (od czego oczywiście się odżegnuje jak diabeł od święconej wody)...ale niechże , ja mu nie zazdroszczę...kiedyś pewnie dostanie kopa w dupę, jak już nie będzie potrzebny...tak jak dostał T-rex, Pluszak, jego żona Cubee...wazeliniarze ciagną dłużej, bo mają poślizg...ja wiem do czego to zmierza...do ciągłego atakowania KK... ...jedni siedzą wewnątrz KK a inni atakują z zewnątrz...wtedy łatwo jest rozwalać...ja dalej czekam na prawdziwy propolski kosciół katolicki...taki jaki był przed Katyniem, przed okupacją hitlerowską...nasi zamordowani kapłani zostali zastąpieni ...innym, obcym elementem..wy, dezinformatorzy niestety dokańczacie dzieła...a na to zgody nie będzie...
trybeus 06.02.2014 21:13:45

@trybeus 21:13:45 Notatkę Rebeliantki widziałem tylko w formie błędu 404
Zawisza Niebieski 06.02.2014 21:27:59

@trybeus 21:13:45 "kiedyś pewnie dostanie kopa w dupę, jak już nie będzie potrzebny...tak jak dostał T-rex, Pluszak, jego żona Cubee...wazeliniarze ciagną dłużej, bo mają poślizg...' Już jeden zarzucał mi tu "wazeliniarstwo" ale to ja mu akurat tę przypadłość udowodniłem. On nie potrafił. Ty potrafisz udowodnić to co mi zarzucasz? Jakieś cytaciki? Czy za głupi jesteś, żeby znaleźć? Czy po prostu piszesz tak jedynie po to, żeby mi dokopać? Określ sie jasno i wyraźnie bo na razie szczekasz jak kundel. A chcesz pozować na faceta. Żal mi cię... Żyj w swoim Matrixie.
SpiritoLibero 06.02.2014 21:33:12

@SpiritoLibero 21:33:12 ...co ci mam udowodnić, że jesteś wazeliniarzem ? Że trzymasz się tutaj dosyć dobrze...T-rex wytrzymał chyba trzy doby, a nieźle się zapowiadał...Andarian też miał świetne pomysły i odszedł niedługo...ty nie masz pomysłów, za to jesteś nad podziw aktywny w każdej dyskusji...normalny facet ma dom i rodzinę i nie da rady siedzieć na portalu non stop...ty siedzisz, oczywiście masz dział wiadomości i jak się sumiętowałeś robisz to za free...ja nie wierzę, musisz tutaj mieć niezłe dochody, bo normalnie jeśli byś chodził do pracy, to tego nie ogarniesz...zacznij żyć w prawdzie Spiryto, a u mnie nie doszukuj się Matrixa...ja żyję pełnią życia..ten Kurnik odwiedzam tylko hobbystycznie...jeśli padnie...nie będę miał pretensji :)))
trybeus 06.02.2014 21:58:45

Czy tu cos trzeba dodawać? Cieszy, ze Trybeus mądrzeje, co widać po jego wpisach. Wiem tez, ze to porządny facet i wierzący Katolik. Błądzić po Neonie24 każdemu może się przytrafić, ale czas kiedyś spojrzeć trzezwo na towarzystwo w jakim się przebywa. I muszę zapewnić, ze im większe przerwy w dyskusjach na tym portalu tym coraz rzadziej tam się chce zaglądać. Ja zajrzałem dzisiaj tylko dlatego, ze odkrylem iz z blogu Zawiszy Niebieskiego były odwiedziny na moim 1do10.blogspot.com.

A tak w ogóle to zachęcam tych, którzy ubolewają ze im cenzor Spiritus notki i komentarze wycina do założenia swojego bloga gdzieś w sieci i tam archiwizowania swoich wpisów. Wtedy żaden cenzor ani blokady konta nie będą straszne.

Ale żeby nie było - nie zachęcam do blogowania na Neonie24, bo to obciach. Na jednym z portali nie chcą mnie przez to przyjąć do swego grona bo podejrzewają o agenturę. Czy można się dziwić?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

.