sobota, 11 stycznia 2014

Wojtas - kłamca i manipulator, czyli przyznanie się do winy

Niektórym trzeba napisać otwartym tekstem bo inaczej nie zrozumieją, albo szybko zapomną.

Tutaj przyznanie się Wojtasa do winy:


Powtórzmy jeszcze raz najważniejsze:

@goodness 20:36:54
Cóż. (...) tekst ten jest mojego autorstwa. To, że został wysłany do wszystkich - to rzeczywiści błąd w obsłudze skryptu.
Przyznaję, że w ramach zakładki PRS - nie byłem upoważniony do takich działań.
 (...) mam kłopoty ze snem o czymś mówi.

nadużycie link skomentuj
Krzysztof J. Wojtas 10.01.2014 22:55:53


A tutaj notka Wojtasa w której kłamał w żywe oczy:


Jak ktoś nie może dojrzeć kłamstwa:

Nazwa chyba niezbyt stosowna, może raczej Pozakościelny Ruch Intronizacyjny?
Też do mnie dotarł ten list; w końcu był adresowany do wszystkich.
Na bazie uwag dotyczących problemu, a to z racji, że przecież Polską Rację Stanu ewidentnie łączę z ideą Intronizacji.


Tutaj fragmenty dyskusji w której blogerzy wkurzali się na hucpę Wojtasa:

UWAGA !!!!!!!!! OSTRZEŻENIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Otrzymałem list od NowyEkran.pl (na który nie da się odpowiedzieć, bo użytkownik jest niewidoczny w adresach poczty), w którym jest propozycja założenia jakiegoś ruchu społecznego w opozycji do Kościoła informuję:
Nie rozumiem tej opozycji wobec Kościoła ?
Przecież Kościół jest jedyną NAPRAWDĘ NIEZALEŻNĄ organizacją w Polsce: składa się z ludzi, którzy podjęli niezwykłą decyzję w swoim życiu i zrobili ją w młodym wieku, gdy myśli się idealistycznie.
Oczywiście tam też są "agenci wpływu". Ale mimo wszystko księża są o wiele bardziej wiarygodni, niż jakakolwiek partia czy organizacja.
Nie są w stanie np. przekazywać swoich majątków dzieciom (nawet, gdyby je mieli). Kościół Powszechny jest prawdziwie powszechny i społeczny. Musiałbym chyba zwariować, żeby zaufać organizacji zawiązanej na portalu internetowym założonej przez kilkunastu nieznanych mi ludzi, podczas gdy do dyspozycji mam wielomilionową i tysiącletnią instytucję ...

Dziękuję, ale nie skorzystam ...

p.s. kto się kryje za nickiem NowyEkran.pl ???

i cytat z tego listu:
"Oddzielenie od KRK - to wskazanie, że te struktury nie dotyczą powiązań z Kościołem, a są nastawione na pracę na rzecz całego społeczeństwa. Jednak Kościół nie może ich atakować - bo jest odwołanie do Ewangelii." Czyli jesteśmy świadkami CYNICZNEGO wykorzystywania Ewangelii do tworzenia antykościelnego ruchu ...
nadużycie link skomentuj
Ultima Thule 10.01.2014 08:35:54


@Krzysztof J. Wojtas 08:26:02
Już teraz zrozumiałem, o co chodzi z tą "intronizacją Chrystusa na króla Polski":
 Oto cytat z dzisiejszego maila od NowyEkran.pl:
"Oddzielenie od KRK - to wskazanie, że te struktury nie dotyczą powiązań z Kościołem a są nastawione na pracę na rzecz całego społeczeństwa. Jednak Kościół nie może ich atakować - bo jest odwołanie do Ewangelii."
A więc chodzi o to, żeby "uniemożliwić Kościołowi ataki na koncepcję Cywilizacji Polskiej". Taka cyniczna zagrywka, której sensem jest stworzenie sytuacji WIELOBIEGUNOWEJ. Taki pierwszy etap ROZPIERDALANIA polskiego społeczeństwa. Jak już się zrobi wiele ośrodków kreowania idei. Jak się złamie monopol Kościoła na reprezentowanie Chrystusa na Ziemi (TEJ ziemi), to dalej pójdzie łatwo. Można wtedy będzie podważyć legitymację Kościoła i księży do przewodzenia społeczeństwa.
nadużycie link skomentuj
Ultima Thule 10.01.2014 08:39:44


@Krzysztof J. Wojtas 08:26:02
lol,
[ "Obecnie potrzeba nam połączenia (ponownie) obu nurtów prowadzących do odbudowy polskości - i wersji "jagiellońskiej", na której opierał się Piłsudski, a do której nawiązuje PiS, i wersji narodowej Dmowskiego. Jak to widzę?" ]
Kon by sie usmial, tak sie maja rozwazania chlopka-roztropka
nadużycie link skomentuj
ranger 10.01.2014 08:40:36



@Krzysztof J. Wojtas 17:50:00
Piszę sobie takie ot "szutki" na N.E., czasami nawet Dla żartu. Moim powiedziałbym GURU jest NadRedaktor Zygmunt Białas ,dusza Człowiek.
Miałem już to pisanie i "machnąć" na bok a nawet skontaktować z Przesympatycznym "moherem" bo ta WASZA przyszłość nie warta funta kłaków, ale "swój" chłopak z Woli "Rapsol "wyczuł żem ja z soli a nie "roli" i wzruszył mnie do łez. Otóż .Niewazne.
Zastanawiające że NadRedaktorowi uszkodziły się komputery i To DWA naraz. Repsol znikł a z nim mój "portfel" tzn.wszystko co miałem.
Odezwał się Natomiast tajemniczy telefon z ORANGE -ONET którego nie używam od lat i zagadkowy słodki głos "Słowiańskiej Dziewczyny" zapytał: Czy to Pan ZYGMUNT WOJTAS ? z zaskoczenia powiedziałem że Nie.Bo NIE ! To Wszystko! Bo telefonu nie używam od lat, Znam Pana Zygmunta ale mogę powiedzieć ,że to mój "prowadzący Oficer ".
Z Repsolem omówiłem tylko i wyłącznie muzykę na przełomie lat 60-80 i to nie Niszową a Krzysztof .J. Wojtas zasłyszany mi na Blogu Pana Rezysera Poręby ,może Brat Zygmunta i Wie o co Idzie czyli Biega....i To Wszystko Sprawa Zagadkowa. KONIEC polski bliski czy co?
W związku z tym że "Go-Go" i Akcja "Gender" w toku , pozwalam sobie Zawiadomić w razie czego.
Szczęść Boże - MOHER II

nadużycie link skomentuj 
koniecPOLSKI 10.01.2014 20:01:18



Tutaj tekst, który Wojtas spłodził w nocy, gdy nie mógł spać:

Pozakatolicki Ruch Intronizacyjny

od: NowyEkran.pl
data: 2014-01-10 05:24:57
Coś za dużo zjadłem, albo wypiłem i obudziłem się w środku nocy, to piszę, co mi do głowy przyszło.

Otóż jest problem z integracją strony narodowej. Trudno znaleźć wspólne wartości na jakich by się to opierało. Do tego w każdej chwili mogą się doczepić służby z zarzutami dowolnego typu.

Przyszło mi do głowy, że spójność można uzyskać na bazie dążenia do Intronizacji. Hasło jest znane - nie można się do niego przyczepić. Jest zgodne z naszymi dążeniami do odbudowy Polski. Nie będzie problemu z tym, kto ważniejszy przy zakładaniu ruchu, bo cel ma z założenia swój symbol.

Do tego: taki Ruch może dążyć do umieszczenia swoich przedstawicieli w Sejmie i innych organach władzy. Może przede wszystkim dążyć do referendum, a przy okazji do utworzenia REFERENDUM OBLIGATORYJNEGO.

Do ruchu można spokojnie wciągnąć wszystkich , którzy odwołują się do wartości - czyli nadać mu formę Konfederacji, gdzie celem jest Intronizacja, ale cele pośrednie to wszelkie struktury organizacyjne, które z czasem będą przygotowywać zmiany w prawie ku zgodności z Ewangelią.

Ruch miałby charakter świecki z zaznaczeniem odrębności od Kościoła (nazwa - to tylko propozycja - może znajdzie się lepsza). To konieczne.
Ale wyraźne odwołanie do Ewangelii.
Takie ustawienie - jest tarczą przed atakiem mediów, gdyż ustawia ich jako wrogów Ewangelii. To zaś będzie źle odbierane przez społeczeństwo. Oddzielenie od KRK - to wskazanie, że te struktury nie dotyczą powiązań z Kościołem a są nastawione na pracę na rzecz całego społeczeństwa. Jednak Kościół nie może ich atakować - bo jest odwołanie do Ewangelii.


Wnioski

Wojtas kłamał, że to błędy w skrypcie spowodowały wysłanie maila jego autorstwa z podpisem  NowyEkran.pl. Nie trzeba być informatykiem, żeby wiedzieć iż wysłać list można tylko z konta do którego się zalogowaliśmy. (Pomijam sztuczki hakerów).

Cóż więc zaszło? Po prostu Wojtas pełnił dyżur cenzorski i będąc zalogowanym jako NowyEkran spreparował notkę i wysłał ją z tego konta. Najprawdopodobniej myślał, że prawda nie wyjdzie na jaw. Z przyznaniem sie do winy zwlekał 18 godzin.

Zagadką jest reakcja Ryszarda Opary, któremu zupełnie obojetne jest kto i co wyprawia na "jego" portalu, albo po prostu nie ma nic do powiedzenia. I klika przejęła pełną kontrolę nad Neonem24.

Nie doceniłem go - myślałem, że jest za głupi aby sam buszować po systemie i kontach blogerów i pomaga mu w tym Spirito Libero. Wygląda na to jednak, że Wojtas sam bawił się zapałkami. Pamiętacie jak pisałem że udostępnienie dostępu do systemu informatycznego i baz danych (w tym haseł, kont użytkowników) osobie nieodpowiedzialnej i nie posiadającej odpowiedniej wiedzy można porównać z daniem zapałek dziecku, aby bawiło się nimi w stogu siana?

A pamiętacie jak zginęły kiedyś komentarze i notki z dwóch tygodni? Jesteście tak naiwni, że myślicie iż to upały spowodowały ich wyparowanie?

Chcecie dalej pisać na portalu, którym w nocy bawi się wiejski głupek?








1 komentarze:

  1. taa jasne. a KJW was cepem pogoni, hłe, hłe, hłe

    OdpowiedzUsuń

.