niedziela, 2 marca 2014

Zamordyzm i pomieszanie zmysłów u Spiritusa Liberalnego


Tak na prawdę to każdy tekst biorący stronę którejkolwiek ze stron naszej kast politycznej powinien być traktowany jako antypolska propaganda i natychmiast usuwany. Tu już nie ma miejsca na pieszczoty. Albo my ich albo oni nas. A zacząć należy od małego podwórka, choćby tego portalu.


od: Spirito-Libero
data: 2014-03-01 10:35:21
Oświadczenie

Drodzy przyjaciele!!.
To piszę, ja wasz druch i przyjaciel SpiritoLibero.
Pan Opara wygnał mnie jak psa, zablokował konto i nie mogę już tutaj pisać.
A wszystko za to ze pisałem na jego koncie teksty – aprzeciez on sam mi to zlecił.
A teraz jak się zrobiła afera, to próbuje „odwrócić kota ogonem” i się wybielić, że niby mu się na skrzynke włamałem. A to jest kłamstwo. Pomóżcie mi przyjaciele, bo jestem niewinny.
Wasz wierny druch i przyjaciel

SpiritoLibero
 
Dostałeś też taką pocztę????
Bo jakoś żyjesz okazuje się:)))))))))))))))
i pod wpisem Wojtasa bardzo aktywny jesteś:))))
//
@Ptasznik z Trotylu 21:12:10
"Niestety w obecnej "klasie politycznej" ta narodowość występuje tak rzadko jak rodzynki w cieście biedaka.'

Dokładnie tak Ptaszniku. pierwsza czynność do zrobienia to oczyszczenie kraju z z różnych farbowanych lisów. I to bez zaglądania w gacie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

.