wtorek, 27 maja 2014

Agentura sama się przyznaje


Kolejny agent (w tym przypadku agentka) Kremla sama się przyznała:

Moje pytanie:

@Autor

Cały czas się zastanawiam jakie są obecne wytyczne dla ruskiej agentury w Polsce? Bo widzę, że ostatnio widać marazm w tym względzie.(...)
MIND SERVICE26.05 17:19
13204

A tu odpowiedź:

@MIND SERVICE

Wkrotce dowieszsie, wlasnie czekam na instrukcje od samego Wladimira Wladymirowicza. O korwini mam inne zdanie i nie widze sensu dyskusji.



Poniżej kolejne cytaty z wypowiedzi Ślepej Mańki:

(...) "jestem rosyjska agentka zadaniowana osobiscie przez Wladimira Wladimirowicza, najpierw na odcinek smolenski, pozniej na ukrainski, zas ostatnio na odcinek wyborow do PE, po stronie agenta duzo wyzej uplasowanego ode mnie, przed ktorym to sam Wladimir Wladimirowicz zgina kolana, czyli Korwinem"

(...) "Od samego poczatku ukrainskiego konfliktu pisalam, ze Polska powina sie opowiedziec po stronie Rosji, jako pewniejszym i bardziej perspektywicznym partnerze"

(...) "Ja natomiast w obawie przed pisowska, patriotyczna karzaca reka, chyba juz do konca zycia pozostane na emigracji, jako ruska agentka, zazywajaca urokow zycia emerytalnego ze srodkow przeznaczonych i zatwierdzonych osobiscie przez Wladimira Wladimirowicza.  "

źródło: http://slepamanka.salon24.pl/586880,ja-ruska-agentka-widziane-z-usa


Dalej:

@MIND SERVICE

Alez ja ciagle to podkreślam ze jestem agentka. (...)

@HOSTOJA

(...) jestem zaprawiona w bojach konkurencyjnych wiec walka agenturalna tylko mnie rozgrzewa. Nie tak latwo wysadzic mnie z siodla agenturalnego.
SLEPA MANKA28.05 23:28

@MIND SERVICE

Ja rowniez wedlug ciebie zasluguje na zdrajce, a nawet mam odwage sie do tego przyznac. Wielokrotnie powtarzalam ze jestem oddelegowana przez Wladirira wladimirowicza na odcinek tym razem ukrainski.

1 komentarze:

.