poniedziałek, 19 maja 2014

Wymiana zdań ze zdrajcą, czyli Spirytusem Liberalnym


Pod tekstem Ślepej Mańki pt. "Wykrakalem Putinowi" polemika z Markiem W.-widziane z USA, który starał się zbić trafne wg mnie argumenty notki którą napisał Marek W. pt. "Wykrakałem Putinowi" http://marek.w.salon24.pl/584666,wykrakalem-putinowi postanowiłem zabrać głos. Poczułem, że należy ustosunkować do nieprawdziwych tez przedstawionych w notce Ślepej Mańki. Jak się spodziewałem obrońcy Putina zaraz zaczęli wściekłe ataki. Ślepa Mańka wymiękła już na początku i nie była w stanie bronić swoich tez, więc na pomoc przyleciał troll zadaniowy Jarek Ruszkiewicz, którego niewybredne ataki zarchiwizowałem i poniżej przedstawiam wśród całej dyskusji:

  • Putin jest już trupem

  • jego obecne działania są tylko wyborem, szybko czy wolno wyląduje w grobie.
    LECH KOWALSKY18.05 19:07
    4463398
  • @Autor

    Ha ha ha! Widać po wytycznych dla ruskiej agentury i ekspertyzach tzw. niezależnych publicystów, że bloger Marek W trafił w sedno. Odwracanie kota ogonem i wciskanie propagandowego kitu nic nie da. Putler coraz bardziej przegrywa i widać już jego koniec. Chociaż ja osobiście postąpił bym z nim bardziej zdecydowanie. Dla przykładu. Aby jemu podobni w przyszłości dwa razy się zastanowili zanim na kogoś napadną. A tak w ogóle to od kiedy rozpocznie się eksport gazu z rosji do Chin? Już w przyszłym miesiącu? Ha ha ha! Ktoś naprawdę wierzy w takie bajdy?
    MIND SERVICE18.05 20:14
    12157
  • @MIND SERVICE

    A czego ty tu złodzieju szukasz na porządnym blogu porządnej autorki?
    Wypad nad jordan! ale już!
    JAREK RUSZKIEWICZ18.05 20:28
    43482
  • @Autor

    Nie rozumiem, jak możesz tolerować na swoim blogu anonimową wszę internetową znaną ze złodziejstwa własności intelektualnej i plagiatów...
    JAREK RUSZKIEWICZ18.05 20:31
    43482
  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    Wiedziałem, że ruska agentura działa grupowo. Kto następny dołączy do obrony Putlera?

    A ty Spiritusie kompromituj się dalej. Notki o tobie cieszą się niezmiennie ogromną popularnością na moim blogu 1do10.blogspot.com
    Ja na twoim miejscu wolałbym siedzieć cicho. Ale jak tam chcesz, ha ha ha!
    MIND SERVICE18.05 20:39
    12157
  • @MIND SERVICE

    Tak naprawdę to wy stajecie się coraz bardziej nerwowi. Chcielibyście, żeby Putin już nacierał na Warszawę. A tu niedoczekanie. Polacy muszą was sami rozliczyć :)))
    1ODŁAMEK18.05 20:51
    02884

  • @1ODŁAMEK

    Putin póki co nie będzie nigdzie nacierał. To raczej papierowy goguś, który lubi wymachiwać szabelką i myśli, że może być carem. Czy dał się podpuścić faszystowskiej ideologii Dugina, czy raczej jest psychopata, który ma na dodatek kompleks niższości nie wiem. Ale widać, że jest za cienki. Pytanie jak długo oligarchowie z jego otoczenia będą go tolerować? Oni w większości mieszkają u nas, na Zachodzie.
    MIND SERVICE18.05 21:05
    12157

  • @MIND SERVICE

    Oskarzanie o rosyjska agenture zaslaniacie wasza milakosc intelektualna. Jestescie niezdolni do jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji.
    SLEPA MANKA18.05 21:23
    180734
  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    NIe mam zwyczaju cenzurowac. Zreszta to tylko swiadczty o ich niemocy i marnosci intelektualnej.
    SLEPA MANKA18.05 21:24
    180734
  • @ALTERNEMO

    //Przejrzystość i relatywna zwięzłość przekazu też jest jego dużą zaletą.//

    - zwłaszcza jak jest to pisane za zamówienie Kremla...
    MIND SERVICE18.05 21:24
    12157
  • @SLEPA MANKA

    //Oskarzanie o rosyjska agenture zaslaniacie wasza milakosc intelektualna. Jestescie niezdolni do jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji.//

    - przede wszystkim nie "Wy", towarzyszko, bo ja jestem sam.

    - to nie dopuszczanie do dyskusji, trollowanie, odwracanie kota ogonem to specjalność takich płatnych agentów Kremla jak Ruszkiewicz vel Spiritus Liberalny vel naczelny cenzor neonu i prawa ręka Opary - skompromitowanego niedoszłego ojca opatrznościowego narodu.

    Chętnie podyskutuję merytorycznie, ale kto mi zagwarantuje, że takie spiritusowe męty nie będą nam przeszkadzać?
    MIND SERVICE18.05 21:29
    12157
  • @1ODŁAMEK

    Malo tego, nasi eliciarze licza ze w razie ataku rosyjskiego NATO nas obroni.Wiekszych durnii i naiwniakow nie spotkalam.
    SLEPA MANKA18.05 21:32
    180734
  • @SLEPA MANKA

    //W przypadku Polski nie musi na nas napadac. Jest mnostwo niezlustrowanej holoty, ktora az sie rwie, by ponownie byc na uslugach Moskwy. Rodzimej kanalii jest az nadto.W pozostalych krajach jest podobnie.//

    - i póki co nie napadnie. Jest za cienki na nas.

    A ta hołota to neonowe środowisko Opary, która niedawno wysmażyła list zdrady dla Putlera?
    - http://mindservice.prawynurt.pl/spoleczenstwo/w-obliczu-zdrady,1772.htm
    MIND SERVICE18.05 21:33
    12157
  • @MIND SERVICE

    Putin wcale nie musi nacierac. Ma odsyc kanalii w Polsce, by sobie calkowicie podporzadkowac Polske bez jeddnego wystrzalu.
    SLEPA MANKA18.05 21:36
    180734
  • @SLEPA MANKA

    //Putin wcale nie musi nacierac. Ma odsyc kanalii w Polsce, by sobie calkowicie podporzadkowac Polske bez jeddnego wystrzalu.//

    - No wiem: Wrzodak, Ruszkiewicz, Opara, Sendecki, Wojtas i im podobne kanalie. Ale jednak myślę, że to jednostki, choć lubią podpisywać się za cały Polski Naród, jak w tym liście hańby, który wysmażył Wrzodak i jego kumple. Więc nie wprowadzajcie Putlera w błąd. Poniesie sromotną klęskę - to pewne, ale jednak wielu Polaków zginie broniąc Ojczyzny. Niech lepiej zginie, przepadnie a my Słowianie z rosjanami się dogadamy. Wiemy jak rozmawiać z kacapami - mamy wielowiekową tradycję.
    MIND SERVICE18.05 21:45
    12157

  • @SLEPA MANKA

    //nasi eliciarze licza ze w razie ataku rosyjskiego NATO nas obroni.Wiekszych durnii i naiwniakow nie spotkalam.//

    - Ja też. Polecam moje komentarze i notki w tym względzie.
    MIND SERVICE18.05 21:58
    12157
  • @SLEPA MANKA

    Niezorientowanym należy tylko wyjaśnić dlaczego Jarosław Ruszkiewicz pała do mnie taką nienawiścią i opowiada kłamstwa wobec mnie. Otóż ujawniłem jego związki z rosyjskim służbami, których się nie wstydzi i chętnie o tym publicznie opowiada; ale także o tym, że wcześniej starał się o przyjęcie do żydowskiej hasbary ale jego starania zostały odrzucone. Ten wstydliwy epizod z życia Ruszkiewicza spowodował serię nienawistnych ataków na mnie. Zagroził nawet wynajęciem kancelarii adwokackiej, która ma szukać haków na moją osobę. No i szukają. Już chyba od roku...
    MIND SERVICE18.05 22:46
    12157
  • @MIND SERVICE

    Widzisz anonimowy wszarzu, wielokrotnie żądałem, żebyś przedstawił publicznie te twoje odkrycia. I co? I nic. Rzygasz jedynie jadem bo jesteś zwykłym złodziejem i plagiatorem. A na to mam dowody, które wielokrotnie prezentowałem. Zresztą każdy może to zrobić sam, wystarczy wpisać w google twój dowolny komentarz na temat religii (i nie tylko) i wyskakują strony, z których rżniesz, złodzieju. Nawet stron Świadków Jehowy nie oszczędzasz, parchu.
    JAREK RUSZKIEWICZ18.05 22:55
    43482
  • @SLEPA MANKA

    Pewnie masz rację. Niech sie pogrąża. Będzie więcej materiału dla sądu :)
    JAREK RUSZKIEWICZ18.05 23:00
    43482

  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    //wystarczy wpisać w google twój dowolny komentarz na temat religii (i nie tylko) i wyskakują strony, z których rżniesz, złodzieju//

    - ty jak Goebels. Myślisz, że kłamstwo powtarzane 100 razy stanie się prawdą. Wystarczy, że ktoś wejdzie na mój blog 1do10.blogspot.com to wszystkiego się dowie. Także o tym niby plagiatorstwie. Ale widzisz, byłem mądrzejszy od ciebie, bo wszystkie twoje wypowiedzi zapamiętałem. I każdy sam się może przekonać jak jest. Także o tym, że nie jestem żadnym złodziejem, ale za to ty jesteś niebywałą kanalią. Nie wstyd ci, że taką sobie wyrobiłeś opinię w Internecie?

    No jeszcze trochę wylej tego jadu, he he he. Tylko na to cię stać. Nie masz ani wiedzy ani talentu do pisania, a udajesz mędrca. Nie stać cię na merytoryczną dyskusję, bo masz sieczkę w głowie. Gdybyś porzucił rolę trolla i zadaniowca to może po kilku latach, pod zmienionym nazwiskiem mógłbyś do czegoś dojść. Ale tak to jesteś skończony. Tylko takie skompromitowane środowisko jak u Opary może cię doceniać. Bo jesteś im potrzebny. Na razie. A kiedy zapotrzebowanie z Kremla się skończy to cię kopną w cztery litery. Mam nadzieję, że wiesz o tym. I do hasbary też cię nie przyjmą. Pisałeś rasistowskie i antysemickie teksty, które kwalifikują się do ścigania i odpowiedzialności karnej. Możesz działać dalej, tylko, że już tak się skompromitowałeś, że cię nikt nie będzie traktował poważnie. Podobnie z Sendeckim: kto mu uwierzy po tym wszystkim co nawywijał, że on chce bronić krzyża zamiast go zbezcześcić? Wszyscy też wiedzą, że narodowy komunizm wsi-oków, byłych ub-eków i innych popłuczyn po komunizmie (jaki reprezentował niedawno zmarły Poręba) u Opary nikogo już nie zmyli, że to ma coś wspólnego z patriotyzmem. Nie uda się wam wmówić, że Dmowski kazał składać hołdy poddańcze Putlerowi albo słać listy hańby - jak to zrobił twój kumpel Wrzodak. - Nad czym piejesz z zachwytu. To popiej jeszcze nad kompromitacją twojego Opary: http://1do10.blogspot.com/2014/05/zadaniowy-bekot-opary.html
    MIND SERVICE18.05 23:27
    12157
  • @MIND SERVICE

    A pisz sobie kretynie, pisz :))
    To co ja piszę o mendzie usługowej to każdy może sprawdzić sam. 
    JAREK RUSZKIEWICZ18.05 23:33
    43482
  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    - Jasne. Argumenty się skończyły, ćwoku?

    Żesz takiego nieudacznika Opara wybrał na swojego zastępcę... heh!
    MIND SERVICE18.05 23:42
    12157
  • @MIND SERVICE

    Skończyły się? :D))))))))))))))))
    Proszę złodzieju
    Dziś śledziłem dyskusję pod notką blogera Zawisza Niebieski
    zawisza.neon24.pl/post/103531,poczatki-chrzescijanstwa
    gdzie Mind Service atakował niewybrednie kolegę Zawiszę mówiac m.in. że:
    "Tak piszą tylko wrogowie Kościoła i Chrystusa. W większości to nie z niewiedzy, ale celowo. Sądzę, że ty do tych śwaidomych antyklerykałów, antychrześcijan, wojujących racjonalistów też się zaliczasz." 
    Sążniste komentarze Mind Service wydały mi sie dziwnie znajome...Czytuję dużo na katolickich stronach. Poszperalem w necie i co sie okazuje? Że bloger Mind Service znowu "zapożyczył" sobie z mądrości innych i nie pofatygowal się poinformować o tym adwersarza oraz innych komentatorów.
    Oto dowody :
    Mind Service 21.12.2013 01:36:32
    www.kosciol.pl/article.php/20061003105537841
    Mind Service 21.12.2013 01:40:45
    www.katolik.pl/22968,416.druk
    Mind Service 21.12.2013 14:46:09
    www.katolik.pl/91,416.druk
    medytacja.waw.pl/2013/07/dziesiec-slow-boga.html
    Mind Service 21.12.2013 15:06:07
    www.niedziela.pl/artykul/84416/nd/Listy-Apostolskie-czesc-III-i-Apokalipsa#
    Nie ma żadnych wątpliwości, że komentarze, które rzekomo mają dowodzić wiedzy i erudycji blogera Mind Service są ordynarnym PLAGIATEM.
    Gdy zwróciłem mu na to uwage w odpowiedzi przeczytałem: "- Na tego ćwierćinteligenta szkoda czasu. (to o mnie, SL) Ae widzę, że przyleciał ci na pomoc. Zapewne centrala uznała, że demaskowane kłamstwa potrzebują natychmiastowego wsparcia w postaci ataków personalnych. To jest właśnie cały Spiritus - troll zadaniowy, he he."
    Jak długo będzie jeszcze tolerowany na portalu bloger, który chce osiągnąć przewagę nad dyskutantem (któremu zwykle nie dorasta do pięt) używajac takich nieuczciwych środków ?
    Co można wreszcie powiedziec o kimś, kreujacym sie na "prawdziwego Polaka", jednocześnie odmawiając tego innym, który pisze : (...) "Polak Polakowi wilkiem jest. Kolaborantów jest zdecydowana większość. Taki naród nie powinien istnieć."
    ryszard.opara.neon24.pl/post/102913,polaly-sie-lzy-nad-polska#comment_902206
    Wstyd i hańba dla każdego szanującego sie portalu... 
    M.in za złodziejstwo cudzych tekstów dostałeś kopa z neon24.pl wszarzu.
    JAREK RUSZKIEWICZ18.05 23:49
    43482
  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    Wysmażyłeś jedną kłamliwą notkę prawie rok temu i ciągle to samo wklejasz. Tylko na to cię stać? Idziesz na ilość zamiast na jakość? Ale metoda, he he he. A poza tym dorównuje to wypocinom Wojtasa po cytryńcówce. BTW, jeszcze należysz do jego sekty?
    MIND SERVICE18.05 23:54
    12157
  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    //za złodziejstwo cudzych tekstów dostałeś kopa z neon24.pl//

    - nieprawda. Moje ostatnie dwie notki na tym twoim neonie o tym wyraźnie stwierdzają. A kopa czyli bana to ty sam mi dałeś bo jesteś złym i zawistnym człowiekiem. I dlatego, że się bałeś tego co ja ujawniłem o tobie. Myślałeś, że jak mnie zbanujesz to zamkniesz mi usta. Ale ja to przewidziałem i się zabezpieczyłem. Tylko cenzurować, obrażać i trollować potrafisz. Teksty ci nie wychodzą. Więc nie wiem za co ci płaca, he he he.
    MIND SERVICE18.05 23:59
    12157
  • @MIND SERVICE

    Czy "kłamliwa" to każdy sam może sobie sprawdzić, złodziejuGdyby to nie była prawda to juz dawno byś poleciał do prokuratora. Mam tutaj zacytować jak straszyłeś na neonie?
    Ja się nie ukrywam wszarzu za jakimiś anonimowym nickiem wiec na co czekasz złodzieju?
    A przykładów twoich plagiatów jest całe mnóstwo, większość zarchiwizowana.
    Bo raczej niemożliwością jest znalezienie wszystkich, komu by się chciało szukać wszystkich ukradzionych przez ciebie tekstów i komentarzy?...
    JAREK RUSZKIEWICZ00:04
    43482
  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    //Gdyby to nie była prawda to już dawno byś poleciał do prokuratora//

    - Ja? To ty od wielu miesięcy głosisz, że mi wytoczyłeś już sprawę karną. Śmiech na sali jaki jesteś głupi. A co robią ci wynajęci na mnie adwokaci? Znaleźli już jakieś haki? Jesteś żałosny...

    1do10.blogspot.com - w okienku wyszukiwania wpisać neon24, spirito libero lub cenzura
    MIND SERVICE00:11
    12157
  • @MIND SERVICE

    Wychodzą czy nie wychodzą to rzecz gustu. Ja przynajmniej piszę sam a nie kradnę cudze jak ty złodzieju.
    JAREK RUSZKIEWICZ00:12
    43482
  • @MIND SERVICE

    Przecież ty durny złodzieju haków dostarczyłeś juz dziesiątki, nawet dziś.
    Jesteś tak głupi, ze tego nie widzisz, hasbarski wszarzu?
    JAREK RUSZKIEWICZ00:15
    43482
  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    Nawet gdyby ktoś kradł jakieś komentarze (o czym bredzisz), to jak w skali przestępstwa zakwalifikować zdradę Polskiego Narodu i działanie na szkodę Polskiej Racji Stanu jakie cały czas ty uprawiasz?
    MIND SERVICE00:19
    12157
  • @MIND SERVICE

    No proszę, cały czas sie podkładasz. A z tego już będziesz się gdzie indziej tłumaczył :)))
    Kontynuuj złodzieju.
    JAREK RUSZKIEWICZ00:22
    43482
  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    Do rzeczy Spiritus, weź głęboki oddech, zbierz w końcu myśli i odpowiedz z sensem na mój zarzut szkodzenia Polsce i Polakom.
    MIND SERVICE00:26
    12157
  • @MIND SERVICE

    Nie próbuj głupio zagadywać. O tym co wypisujesz na mój temat będziesz z kim innym "dyskutował" złodzieju. Ja nie zniżam się do poziomu plagiatorów.
    EOT
    JAREK RUSZKIEWICZ00:29
    43482
  • @JAREK RUSZKIEWICZ

    Wg mnie i nie tylko mnie jesteś nie tyle kolaborantem, ale zdrajcą. Jak możesz?
    MIND SERVICE00:31
    12157

1 komentarze:

  1. A od kuda takie tu kacapskojewrejskie mendy sie wziely na polskim bogu jak Icek ruszkiewicz i wsiok spirytus.
    A paszli wont w kini matry a nie tu zawszawiac polski blog wy gydlasjkie WSIoki.
    Agentura i czosnkiem od was jedzie na mile za az psy do bud powskakiwaly i boaja sie nawet zawyc.

    OdpowiedzUsuń

.