wtorek, 6 maja 2014

Urażony agent Spirito Libero


Sroży piórka,
Wymachuje szabelką...

  • @Kodiak 01:15:10
    Zamknij japę przygłupie.
    Zamiast zarzucać mi tchórzostwo to sam się przedstaw. Imieniem i nazwiskiem + kopia dowodu.
    Wakacje znowu ci się marzą? Bezterminowe?


Buahaha...


Przy  okazji:

@NOO

Patrzę z niepokojem jak ruska agentura coraz bardziej się panoszy na Salonie24. Tutaj moja notka z reakcji na działania takich agentów jak Zygmunt Białas czy Jarek Ruszkiewicz: http://1do10.blogspot.com/2014/05/do-zygmunta-biaasa-i-innych-ruskich.html

Czyżby Salon24 wspierał te antypolskie działania?
MIND SERVICE4.05 13:38
A co z twoimi groźbami, że mnie policja szuka i sąd już gotowy? Niedługo będzie już rok tych kłamstw. Podobnie jak Zygmunta Wrzodaka, który publicznie oznajmił, że wynajął na mnie całą kancelarię adwokacką, czyli 10-ciu adwokatów, aby szukali haków. Jesteście żałośni, jeśli myślicie, że mnie można takimi groźbami zastraszyć, albo że ktoś uwierzy w kłamstwa, które wymyślasz.
Dostałeś prikaz żeby robić desant na inne portale i tam smrodzić ruską propagandą? Już ci neonowe getto nie wystarcza?
----------------------------
Dla tych którzy nie wiedzą kim jest Ruszkiewicz wyjaśniam, ze Ruszkiewicz vel SpiritoLibero to naczelny cenzor agenturalnego portaliku Neon24 i prawa reka Ryszarda Opary.


Oto próbka języka jakim posługuje się najbardziej wpływowa osoba na Neonie24, której głównym zadaniem jest obrażanie, banowanie, cenzurowanie za poglądy i wyrzucanie z portalu tych, którzy nie chcą śpiewać pro-ruskim chórze:

(...) Najważniejsze złodzieju, że za tobą przepadają :)))))))))))))
Wal sie. Ty i takie same kreatury jak ty.
A z tą policja nie żartowałem, sam sie przekonasz. A wtedy będzie za późno anonimowy śmieciu.
Boisz nawet podać swoje personalia bo jesteś zwykłą internetową gnidą włóczącą się po blogach i obrażającą ludzi. Całe szczęście, ze na salonie takie śmieci jak twoje wyrzucaja.
TFU!
- Powyższe komentarze pochodzą z Salonu24 z dnia 6 maja 2014. Poniżej sprzed kilku miesięcy z Neonu24:

_______________________________________
A to, że będę go ścigał swiadczy niezbicie o tym, że kłamie. A za takie kłamstwa odpowiada się.
nadużycie link skomentuj
SpiritoLibero 20.01.2014 14:55:16

Kogoś "szkalowałem" ? Może jakiś przykład? (jak już to ja jestem szkalowany ale winny poniesie zasłużoną karę :) Poza tym nie muszę "udawać uczciwego". Ja jestem uczciwy. Jeśli uważasz, że jest inaczej to proszę uprzejmie o dowody. Uważasz, że wypisywanie niestworzonych historii na mój temat, szkalowanie, oszczerstwa to coś co powinienem akceptować z pokorą? Ty byś akceptowała?
Twój internetowy psiepsiółek ma wszelkie możliwości, żeby przedstawić publicznie te "wstrząsające rzeczy" na mój temat, które rzekomo znalazł. Dlaczego tego nie robi? Za to z każdą publikacją pogrąża sie coraz bardziej. Może byś zajęła jasne stanowisko na ten temat?
Operacja WSI "Antoni musi siedzieć" trwa w najlepsze
SpiritoLibero 20.01.2014 13:23:23

"Na pewno Gienek zamieści filmik z rozprawy. Filmik będzie hitem nternetu i to ciebie mi żal niestety..." Pewnie, ze zrobi :) Jeśli to tylko będzie możliwe to zrobi i będzie to hicior.
A dlaczego to mnie ci żal?... Przecież to nie ja będę sądzony...
Operacja WSI "Antoni musi siedzieć" trwa w najlepsze
SpiritoLibero 20.01.2014 12:31:36

Muszę niestety zauważyć, że jak zwykle nie odpowiedziałaś na moje pytanie - Agentura, którą wspiera pis i palikociarze jest ok? Jak precyzyjnie odpowiesz to w nagrodę przyślę ci imienne zaproszenie na pierwszą rozprawę przeciwko Mendzi Usługowej :) Nie będzie ci żal twojego psiepsiułka ?...
Operacja WSI "Antoni musi siedzieć" trwa w najlepsze
SpiritoLibero 20.01.2014 12:11:24

Ostatnio coś mnie zaniedbujesz w swoich kawałkach. Czuję się niedopieszczony. Zwłaszcza jak zabrakło mendzi usługowej... :) A najbardziej cierpi Pan Wojtas :))
Jahwe początkiem monoteistycznego Matrixu.
SpiritoLibero 19.01.2014 22:57:03

Dopóki portal nie uwolni się od elementów destruktywnych i rozbijackich oraz różnych klonów Mind Service nie ma nawet co próbować.
Cep, palant a Cywilizacja Polska. Refleksje i sugestie
SpiritoLibero 19.01.2014 16:22:04

@Astra 10:31:53
I po co to linkujesz?
Tak źle życzysz MS? Dostanie to na co zasłużył i zapracował.
SpiritoLibero 19.01.2014 10:43:32



0 komentarze:

Prześlij komentarz

.