sobota, 18 kwietnia 2015

Wycie parchów


Neon 24, dawniej Nowy Ekran dogorywa. Dramatycznie spadła klikalność, odeszło wielu blogerów, a właściwie wiele ruskich trolli przestało się produkować, gdy kasa z Moskwy przestała płynąć. Naczelnik Ruszkiewicz, główno dowodzący tymi płatnymi sprzedawczykami został wywalony przez Oparę na zbity pysk za doprowadzenie portalu do ruiny. Jego następca Reinert zapoczątkował śmiałe reformy i powrót do normalności, ale został zastopowany po wykonaniu pierwszych ruchów przez strarą gwardię, która poczuła się tym powrotem pluralizmu i wolności słowa tak zdruzgotana, że zapowiedziała swoje definitywne odejście.

Opara się przestraszył, zbanował kilku najbardziej rzutkich krytyków Putlera, w tym i mnie; i mianował na swego zastępcę niejakiego Marxa 8888. Trendu spadkowego jednak nie dało się odwrócić. Ruska trollownia się rozpierzchła, a nowi blogerzy nie przyszli.

- Bo i przyjść nie mogli. Pomyleńców ujadających na Polskę i Polaków z ruskiej budy; i to takich piszących za friko jest ograniczona ilość. A ci zadaniowani i wynagradzani muszą mieć odpowiednią klikalność i komentarze buraków, aby sprawiać wrażenie efektywnego urabiania opinii publicznej i prania mózgów. Tymczasem pod ich wypocinami na poziomie debila dyskusji inteligentnej brakowało i nie potrafiło tego przkryć kółko wzajemnej adoracji - kilku znajomków potakujących sobie wzajemnie.

Zanim Opara mnie ponownie zbanował napisałem notkę w której wyrażałem nadzieję na powrót do normalności i owocną współpracę. Gdyby mnie posłuchał dzisiaj sytuacja była by zupełnie inna. Ale znowu postawił na złego konia.

Napisałem niedawno na Niepoprawnych.pl komentarz odnoszący się do tej sytuacji:
Opara miał szansę ponownie stać się porządnym człowiekiem, mógł żałować za grzechy, pokajać się, ale nie skorzystał z szansy, wybrał hańbę. Znowu postawił na niewłaściwego konia - Rosję. Nie przewidział, że już wkrótce Putler kaput. A wtedy będzie za późno - Internet pamięta: http://tnij.org/ysiemwo - i jak to mówią - nie czas błagać o litość jak latarnie przepełnione...



Prędzej czy później przyjdzie czas zapłaty...
I jak to mówią: jak kogoś chce Pan Bóg ukarać, to mu najpierw rozum odbierze... Gołym okiem widać, że tak się dzieje z Ryszardem Oparą. Człowiek mający takie narzędzie do robienia pieniędzy jak Neon24 / Nowy Ekran - będące wizualnie najlepszym i najnowocześniejszym miejscem w sieci do wymiany pogądów wolał sprzedać je garstce miłośników Putlera opętanych wizją kolaboracji z Rosją. Trafnie ujął to bloger o nicku Lord of Admiralty: Neon w poprzednim wydaniu był zdominowany przez funkcję bycia jaczejką, która na różne sposoby prowadziła dekonstrukcję tego, co powszechnie uważa się za polskość , polską państwowość i geopolitykę. Szokującym symbolem tej destrukcji była próba wskrzeszenia kultu Niewiadomskiego.

Czy Ryszard Opara otrząśnie się z tego sovieckiego opętania? Przypuszczam, że nie; przynajmniej nie tak szybko - co potwierdza jego kontakty z FSB, dyspozycyjność i związki z dawną WSI. Ale wszystko w rękach Pana Boga. Nie takich grzeszników i zbrodniarzy powoływał i zmieniał ich serca - zabierał serce kamienne i dawał serce z ciała. Ja w to wierzę i wciąż mam nadzieję. 

Widomym znakiem jego nawrócenia będzie odbanowanie mojego konta na NeOnie24.ru. Obecnie wygląda ono tak: 

Poniżej linki do dyskusji wokół mojego pierwszego zbanowania za poglądy przez ówczesnego niesławnego cenzora: Spirito Libero vel Jarka Ruszkiewicza:

http://rebeliantka.neon24.pl/post/104465,co-sie-stalo-z-kontem-mind-service-a
http://gps65.neon24.pl/post/104471,cenzura-na-neon24-dziala


A teraz uwieczniona obecna dyskusja czyli wylewanie neonowych łez. Oddaję głos Marxowi 8888:



Dużo ostatnio pisze się tu o portalu, czyli NEON staje się tematem dyskusji. Czemu? Bo gołym okiem widać, że coś w tej orkiestrze nie gra. Ilość autorów spadła dramatycznie, to samo dotyczy ilości wejść a nawet zawartość merytoryczna pozostawia dużo do życzenia. Ten trend utrzymuje się od kilku miesięcy i raczej wskazuje tendencję rosnącą. Nie jestem osobą obiektywną, bo jednak mam uprawnienia administracyjne, które prawdopodobnie stracę za to, co napiszę. Mam jednak nadzieję, że przynajmniej ban zostanie mi zaoszczędzony. Jedocześnie o paru rzeczach nie mogę napisać, bo nie chcę by ten tekst stał się elementem personalnej wendetty, (więc proszę o trochę zrozumienia).
Jeszcze kilka miesięcy temu portal był miejscem specyficznym. Znienawidzonym przez przeciwników. Miejscem dla ludzi nieuznających reżimowej propagandy oraz dla tych, którzy chcieli zaczerpnąć trochę informacji niedostępnych w innych miejscach. NEON był i jest starym portalem. Nie kusił nowoczesną grafiką i szałowymi rozwiązaniami technicznymi. Był, jaki był, ale wiele osób go akceptowało właśnie za to.
O zmianach, które są potrzebne mówiono już od dawna, bo zmiany zawsze są potrzebne żeby iść z duchem czasu. Sam miałem przyjemność w kilku takich spotkaniach uczestniczyć. Jestem zmuszony od razu zaprzeczyć pogłoskom jakobym aspirował do jakiś funkcji. Ani tego nie chciałem, ani mi tego zaraz nie proponowano ….. może w jakiejś odległej przyszłości. Kiedy rozmawialiśmy o tym jak zmienić portal poruszaliśmy różne tematy. Gro z nich dotyczyło zmian technicznych i zaplecza. Pojawił się też temat jak linię portalu uczynić bardziej wyrazistą i czytelną. Dyskusje, choć nie były super konkretne prowadziły do pewnego konsensusu. Gdyby zdecydowano się pójść w tym kierunku to NEON by wyglądem mało się różnił od starej wersji.
Dlatego z dużym zaskoczeniem przyjąłem zmiany, które nastąpiły około 3 miesięcy temu. Utworzenie lewego panelu tzw. polecanych tekstów jest według mnie strzałem w plecy. Brak awatarów i ocen robi z tego miejsca raczej obszar zsyłki niż zachęca do czytania tekstów. Nie pomogą tu kolorowe grafiki, które w sumie nic nie znaczą lub znaczą bardzo mało. Wprowadzono rubrykę wydarzenia, która według mnie nie ma sensu bytu, gdy teksty pojawiające się w na stronie są nowsze i szybciej aktualizowane niż to, co się znajduje w wydarzeniach. Jak wykazuje praktyka oddanie części SG na filmy z YouTube nie spełnia żadnego celu. Mało, kto tam publikuje, prawie nikt nie komentuje i nikt nie ocenia. Filmiki leżą tam tygodniami a jedynym ich przeznaczeniem jest to, że zabierają miejsce.
Odbanowano też masowo wielu ludzi. Wiem, że wielu chciałoby wiedzieć, kto to zrobił. Tego ja nie wiem. To się stało przed moim czasami. W jakim celu? Bóg raczy wiedzieć. Efektem tego według mnie stały się głupawe szarpanki pod artykułami, które nie sposób było przerwać nie banując połowy uczestników dyskusji. Zamiast merytorycznych wypowiedzi mieliśmy festiwal wzajemnych uprzejmości. Jeśli zaś chodzi o promowanie zawartości ( tzw. 1) pozwolę sobie stwierdzić, że średnio mi się to podoba. Można zapytać, czemu tego sam nie robiłem. Odpowiedź jest taka sama jak zawsze. Ponieważ sam dość dużo piszę nie chcę być posądzony o dawanie for ludziom o podobnych jak ja poglądach.
Zmieniła się też linia portalu. Z dość klarownej, choć denerwującej internautów stała się nijaka. Publikujemy wszystko jak leci w imię pluralizmu przekonań, wolności przekonań itd. Ja takim aż demokratą nie jestem. Wolałbym żeby ludzie, którzy czczą gazetę szmacianą, Onet lub TVN pozostali tam gdzie ich miejsce, zostawiając nas w spokoju. Mamy się ściśle trzymać regulaminu, co zamyka drogę do wywalania ludzi, którzy nie łamiąc tego ostatniego wypisują kompletne przedruki z reżimowej prasy.
Nie rozumiem, ale to może być kwestia mojego ograniczenia tej nawalanki religijnej. Ja wiem, że religia ma wiele interpretacji, ale ludzie, którzy są zaangażowani w ten temat potrafią się atakować brutalniej niż inni na portalu. Czy o to chodzi w religii?
Na koniec. Modne jest tu ostatnio składanie wszelkich plag egipskich, które dotknęły portal na kark Ryszarda Opary. Nie twierdzę, że jest on aniołem bez winy, bo jednak ostateczne decyzje należą do niego, ale nieprawdą jest, że to on wymyślił te wszystkie genialne innowacje i to nie on wymyśla nowe trendy, które tu zawitały.
Piszę to wszystko by po części samemu się usprawiedliwić. Dołączając do administracji chciałem przywrócić trochę normalności oraz wprowadzić zmiany techniczne, które po części były sugerowane przez blogerów.
Nie udało mi się to, więc wypada mi po prostu Was wszystkich przeprosić.

  • @Marx 8888 10:30:22
    Obawiam się, że NEON - to jest już passe. Czeka go rola kolejnego miejsca z objawami uwiądu starczego.
    Tego już nie da się odwrócić z prostej przyczyny - ci, co mogliby to zrobić - już nie chcą.
    A winien jest Opara. To on nadał kierunek zmianie on to już trzykrotnie powtórzył ten manewr.
    Ile razy można nabrać się na ten sam numer? Bo szczeniaków redakcyjnych - to zawsze można znaleźć. Zwłaszcza jak się im zapłaci.

    Co można zrobić z NEONem? Moim zdaniem już nic.
    Obecnie służy jeszcze za miejsce spotkania i wymiany informacji, ale i ta funkcja powoli przestaje mieć znaczenie. Martwa strefa.
    Ja na pewno już nie przyłożę ręki do reanimacji tego tworu. Może zamieszczę tu czasami jakieś okazjonalne notki. I tyle.

  • @Marx 8888
    Pan ma niepełne informacje. Ten portal padł już dawno temu, gdy się jeszcze nazywał Nowy Ekran - wraz z wyrzuceniem pierwszej redakcji, która ten portal rozwinęła. Takie totalne partactwo jakie wtedy wykazał zarząd kompletnie skompromitowało właściciela i już się z tego nie odrodził.

    Moim zdaniem jedyne co może odtworzyć świetność tego portalu to ponowne przyjęcie Tomka Parola na stanowisko redaktora naczelnego. Bez tego będzie wegetował tak jak teraz.

  • @Krzysztof J. Wojtas 10:43:58
    Szanowny Panie Krzysztofie,

    Ma Pan absolutną rację: "NEON - to już jest passe".
    Neon czeka rola kolejnego miejsca i objawy...uwiądu starczego.

    Ma Pan rację: NEON/NE powstał, tylko dzięki takim geniuszom jak Pan!

    I nie ma Pan się czego obawiać. Pana przecież to nie dotyczy. A że, Łaska Pańska na pstrym koniu jeździ - przecie wszystkim wiadomo.

    Tego nikt nie odwróci. Bo i po co? Dla czego? Dla kogo?

    WSZYSTKIEMU WINIEN JEST JEDEN CZŁOWIEK: OPARA. Konkretnie: RYSZARD OPARA, który tylko popełnia błędy, zawsze idzie w złą stronę.

    Ma Pan również rację twierdząc: - Z NEONem - nie można zrobić już nic. To martwa strefa. Cmentarz.
    A jedyny powód, żeby się tam spotykać to aby uczcić zmarłych.

    I bardzo Pana proszę - niech Pan się nie bierze do reanimacji zmarłych.
    Trochę się na tym znam. Jako lekarz wiem, że to niemożliwe.

    A wszystkiemu winien Ryszard OPARA.
    On (Ryszard OPARA) przecież niczego dobrego nie zrobił.

    A w dodatku:
    - jak on (Ryszard OPARA) miał śmiałość aby przestać NEON finansować.
    - jak on (Ryszard OPARA) śmiał odebrać ludziom zabawki, odebrać miejsce gdzie wszyscy mogli spokojnie bez cenzury - podyskutować.

    Proponuję złożyć zbiorowy wniosek do Prokuratury, o popełnienie przestępstwa przez Ryszarda OPARĘ.

    A mnie tylko pozostanie, do końca życia w piersi się bić i mówić:
    "Mea Culpa" "Mea Culpa"; "Mea Culpa".

    Ryszard Opara

  • @GPS 11:35:08
    Panie GPS,

    Oczywiście tylko Pan ma pełne i całkowicie wiarygodne informacje
    "Ten portal padł już dawno temu, gdy się jeszcze nazywał Nowy Ekran - wraz z wyrzuceniem pierwszej redakcji, która ten portal rozwinęła".

    Przecież OPARA (konkretnie Ryszard OPARA) - NIC absolutnie NIC nie zrobił. - Totalne partactwo - kompromitacja właściciela.

    Ten właściciel to Żyd, Pedał - powiązany z WSI i różnymi służbami. Używał Nowy Ekran (NEON) - jako pralnię brudnych pieniędzy... 
    Czy to już wszystko?
    Pan wybaczy... jeżeli o jakichś innych grzechach własnych zapomniałem. Zapewne celowo - aby ukryć prawdę.

    A może Pan zapomniał, że to właśnie poprzednia Redakcja sama odeszła a na pożegnanie wywiesiła publicznie słynny plakat - skierowany do mnie i do własnych części ciała...

    Tak "a propos" pieniędzy.
    Czy łaskawy Pan już wie - skąd one pochodziły?
    I co by się stało, gdyby ich na początku w ogóle nie było?

    Przecież Tomek Parol to geniusz. Udowodnił to wiele, wiele, wiele razy.
    Zanim powstał Nowy Ekran...i potem kiedy się wrzucił/wyrzucił na plakat.

    A OPARA: to ŻYD, Pedał, Człowiek WSI, zajmujący się pralnią pieniędzy.

    To że Opara zainwestował własne pieniądze, to bzdura, bez znaczenia.
    Ale to, że przestał inwestować i płacić - to skandal, to zbrodnia.

    "Oj polały się łzy...
    Na moją młodość durną i chmurną,
    Na mój wiek męski - wiek klęski..."

    Ryszard OPARA (aby nie było wątpliwości)

@Ryszard Opara 15:11:27
  • Szanowny Panie Ryszardzie

    Tu sie nie ma co obrażać, zwłaszcza jak robi się błędy. Nie odmawiam Panu spełnienia ważnej roli społecznej przy tworzeniu NE. Tyle, że tworzenie portalu, przynajmniej obecnie, to nie tylko skrypt i kasa dla personeli; to także blogerzy, którzy chcą pisać i mają o czym pisać, czyli mają jakąś ideę..

    Nowy Ekran osiągnął duży sukces dzięki Pana pieniądzom. To było przecież kupowanie piór itp. finansowanie różnych opcji, że wspomnę Winnickiego i osoby związane z Marszem Niepodległości.
    Ale po zaprzestaniu finansowania była opcja, gdy redakcję prowadził Andarian.
    Wynik? Gwałtowny spadek zainteresowania portalem. Rozmawialiśmy o tym. Przecież opcjonował Pan otwarcie na młodzież, co zwiększy klikalność. Pojawili się "Dyletanci" - i cały czas klikalność zbliżona do portali niszowych.

    Otwarcie które zaproponował Jarek Ruszkiewicz doprowadziło do zwiększenia klikalności i ponownie portal zaczął zdobywać znaczenie.

    I co? Pańska ingerencja z redaktorką powiązaną TVN, co po miesiącu spowodowało zmniejszenie zainteresowania chyba o połowę z tendencją spadkową.
    Wrócił Ruszkiewicz i znowu zaczął odbudowywać markę. Sprawa Ukrainy, gdzie notki AdNovum spełniły ważną rolę zwiększyły zainteresowanie. Portal jako jedyny w sieci miał wzrost klikalności.
    Czym się to kończy?
    Ponowną ingerencją Pana i zmiany redakcyjne bez konsultacji z zainteresowanymi.
    Efekt - widoczny. Proszę podać o ile "wzrosła" klikalność od lutego?
    A należy zauważyć jeden element - otóż zawsze przy takich zmianach występuje efekt wzrostu klikalności z racji wymiany opinii dotyczących zmian. To jest jednak chwilowe i można się spodziewać dalszego spadku.

    I teraz - kto w tych wszystkich przypadkach podejmował decyzje? Chyba sprawa jest oczywista. A Wykonawcy? Jak się im zapłaci - zrobią wszystko.

    Sumując: nie ja jestem właścicielem, chociaż mam te 15 000 akcji. Czyli - nie moje małpy, nie mój cyrk. Wyraziłem swoje zdanie i nie widzę sensu angażowania się w rozwój portalu. Jak będę miał ochotę - coś zamieszczę. Jak zostanę zbanowany - przeboleję.
    Jest sporo innych miejsc, gdzie mogę zamieszczać swoje teksty. Więcej; nie mam żadnego obowiązku uczestniczenia w publicznej debacie. Nic mnie nie obliguje. Żadnych pieniędzy od Pana za swoich kilkaset notek nie otrzymałem, więc nie ma jakiejkolwiek zależności. Nawet więcej - to Pan się kiedyś zobowiązał do zwrotu pewnej wyłożonej przeze mnie kwoty i nie dotrzymał słowa, a ja nie należę do tych, którzy się upominają, chociaż oceniają.

    I to by było na tyle.

  • @Ryszard Opara
    Panie Ryszardzie.

    Jestem trochę zdezorientowany, bo znów leją się krokodyle łzy. które, jak wiadomo, albo i nie, są synonimem fałszywego żalu. Można pisać co się chce, więc o co chodzi??? Odnoszę wrażenie, że ma tu w jakiejś mierze zastosowanie starożytna zasada, że jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o kasę:))))

    Ale nie jestem małostkowy, uważam, że chodzi przede wszystkim o materię [sic!] natury duchowej. Zgodnie z leninowską zasadą organizatorskiej funkcji prasy, Neon sprawiał poprzednio wrażenie jaczejki rozpisanej na głosy. Jeden nadawał z Ameryki, drugi z Anglii, trzeci z Francji, czwarty z Niemiec, a jakże, z samych jaskiń syjonizmu, bo ''zachodnie'' to bardziej wiarygodne.:))))) Przecież trudno byloby uzyskać wiarygodność z dopiskiem ''widziane z Moskwy''.

    Poza różnorodnością geograficzną, także tematyczna. Jeden jest niby katolikiem, drugi endekiem, trzeci przepada za Marszałkiem, czwarty jest filozofem, piąty religioznawcą, szósty anarchistą itd i znowu wszystko w jednej tonacji. Była wielka różnorodność przekazu tej samej papki. Bo tak ''się złożyło'', że wszyscy autorzy emitowali na różne sposoby ten sam przekaz. Że narodu polskiego nie ma, tylko jakieś plemię, że religia tego narodu jest do niczego, niby chrześcijaństwo może tak, ale już nie Kościół, a jak Kościół, to jakiś sprzed wieku, że ten cały Zachód to pic na wodę fotomontaż, że to cale NATO jest nic nie warte, a obronić nas może tylko Putin.... I w ogóle, wszystko, co nie jest Rosją to paskudne żydostwo:))))))))))

    W moim odbiorze neon w poprzednim wydaniu był zdominowany przez funkcję bycia jaczejką, która na różne sposoby prowadziła dekonstrukcję tego, co powszechnie uważa się za polskość , polską państwowość i geopolitykę. Szokującym symbolem tej destrukcji była próba wskrzeszenia kultu Niewiadomskiego.

    Taki był mój odbiór poprzedniej wersji neonu. W miarę obcowania z nią, czułem coraz większy sprzeciw, co przełożyło się m.in. na moją postawę polityczną i przewartościowanie poglądów na bardziej ''antyrosyjskie'' i ''a-słowiańskie''. Dzięki Bogu jest teraz nowe kierownictwo, i Neon staje się normalnym portalem, coraz bardziej przypominającym tytułowe ''forum Polaków''. Minie jeszcze sporo czasu, zanim Neon przyciągnie tęższe pióra, bo ciągnie się za nim opinia ''ruskiej trollni'', na którą zapracowała poprzednia ekipa kierownicza:))))

    Proszę się nie martwić ''klikalnością'', ona wynikała z ciągłego ''odświeżania'' stron przez stachanowców dyskusji - kółka wzajemnej adoracji.

    Ja jestem zadowolony z tego, co jest teraz. Nie uważam za stratę ''odejścia'' kilku autorów, którzy nie mogą się pogodzić z brakiem cenzury dla innych.

    Łączę pozdrowienia.

    P.S. Niech Pan przypadkiem nie płaci Wojtasowi za jego wytwórczość chałupniczą. Jest Pan człowiekiem eleganckim i dobrodusznym, co może prowokować niektórych do numerów ''na wnuczka'', ''na cmentarz'', czy na ''uwiąd starczy''.:)))) ''Tfurczoś Wojtasa nie ma żadnej wartości. Raczej on powinien zapłacić Panu za możliwość publikacji swoich banialuk:))))))))

  • Pan Ryszard Opara 15:36:52
    Hi don Koalla ,
    sam widzisz co narobiles, dobrze, ze nie w pampersy.
    Buda sympatyczna po transformacji - gospoda GS-u " Pod pierdzacym jezem "
    - Sam to wymysliles czy jakas wroga kurwa naszeptala w ucho ?
    Brakowalo mi Ciebie stary Przyjacielu . 
    Najwazniejsze , ze zyjesz .
    Muzyczka 4u :
    https://www.youtube.com/watch?v=p7CaiWxKYBo

    Na pohybel !



źródło: http://brukowiec.neon24.pl/post/121427,neon24-pl

7 komentarze:

  1. Ale jaja...
    To okazuje się, że sam parch Ruszkiewicz jest wart tyle co pół neonu :))
    Ostatnio Alexa - neon 1931 a niedojebani - 3836
    Wyjcie parchy, wyjcie hehehehehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ci sie co pojebao ostatnio , neon jest na 4777 miejscu, wiéc nie pierdol jak S.J po 2 winie marki wino

      Usuń
  2. O agenturalności Ryszarda Opary świadczy jego cała działalność, a nie intrygi służb. http://tnij.org/3b1f6hv - wystarczy poczytać co wypisuje on na jego(?) neonowym ścierwomedium

    OdpowiedzUsuń
  3. Swołocz należy lać i patrzeć tylko czy równo puchnie. Jak sami nie przepędzimy ich z Polski; jak ruskiej agentury nie pogonimy kopniakami, to będziemy sami sobie winni. I sami sobie będziemy mogli pluć w brodę. Liczenie na to, że sami zdechną może być i dobre ale napewno nie efektywne. Narodowy komunista z NeOnu24.ru to ściema i kamuflarz dla zielonych ludzików, w których się przepoczwarzą jak tylko nadarzy się okazja. Nie mają żadnych skrupułów i żadnego poczucia przyzwoitości! Nie możemy liczyć na pomoc z zewnątrz jeśli sami sobie nie potrafimy pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  4. Neonowe żale - ciąg dalszy - pisze Zdzich:

    Grubsza sprawa to dobijanie NEon'u wlasnymi agendami lub "zemstą zwolnionych".
    Od oficjalnego mianowania Jarosława Ruszkiewicza "SpiritoLibero" na Drugiego Redaktora w czerwcu 2013, NEon'em zaczeła rządzić para imponujących geniuszy "filozof i jego sekretarz", czyli Wojtas - Ruszkiewicz. (Trudno winić za to p.Oparę, gdyż aby poznać prawdziwą naturę człowieka ..., kilo soli to za mało.) Chciaż pierwsze symptomy psychopatii Wojtasa można bylo zauważyć po wykopaniu go z Klubu Inteligencji Polskiej i innych organzacji, które tutaj nie wspomnę.
    Komentarze Wojtasa szybko zakwitly w wulgaryzmy, których dawno nie słyszałem, ani nie widziałem na piśmie. Dosłownie KAŻDY, kto nie wyskoczył z uniżonym szacunkiem dla Wojtasa (w tym nawet Św. Tomasz z Akwinu), został nazwany "głupkiem", "dupkiem", "kretynem", a nawet "skur..synem", itp. Swoimi komentarzami, Wojtas dał sie poznać jako ŻMIJOWATY ATEISTA, który podstępnie maskuje swoje niecne przekonania udając patriotę wymyślonej przez siebie i anty-katolickiej "Polskiej Racji Stanu", w której to "Katolików należy zlikwidować". Przypominam, że Katolicy to 90% Polaków.
    Nawet anty-Katolik, Dariusz Kosiur opisal go dn. 31.03.2015 12:28:43: "Pan jest właśnie bezczelnym, podstępnym syjonistą, albo politycznym, historycznym nieukiem. Na Madagaskar proszę się udać".
    (Czy to coś panu mówi, panie Opara?)
    W ostastnich miesiącach Wojtas nadużył NEon celem wciskania nam swojej książki "Systemy filozoficzne a polskość" napisanej w "Słowiańskiej Akademii Cywilizacyjnej", czyli we własnej stodole.
    Wszystko to stało sie dla Wojtasa możliwe dzięki swojemu "sekretarzowi" Jarkowi Ruszkiewiczowi, ktory bezpardonalnie zaczął banowac tutaj wszystkich bloggerow obnażających prawdziwą naturę i charakter Wojtasa, m.in. mnie.
    Proszę zauważyc, że ani jeden z "apostołów" Wojtasa nie został zbanowany!
    Utrzymali sie tacy maniakalni adwersatorzy chrześcijaństwa jak Pope Nimrod, ninanonimowa, eonmark, ALIK, ANUS, ratus, roux, i nawet Kodiak vel Ranger vel Naftali vel Stroganow, itp.
    Statystycznie, jest to 20% żydo-komunistów vs. 80% Katolików Polaków.
    Czy w takich proporcjach NEon nie ma stac sie cmentarzem?
    TAK! Cmentarzem tych 20% żydo-komunistów.

    Panie Wojtasie - niech pan Z PEWNOŚCIĄ nie przykłada ręki do reanimacji tego tworu. Żadnych "okazjonalnych notek" proszę. To samo dotyczy w/w "apostołów".
    Nie to, że ja jestem niby "katolickim szowinistą". Znalazlem wspólną platformę nawet z Kosiurem, i znajde z każdym inteligentnym bloggerem, np. żyd-nie-żyd Max von Stirlitz.
    Ponieważ MY, 90% Polaków-Katolików to: Inteligencja + Kultura + Galanteria.

    źródło: zdzich.neon24.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niema już nadziei.

      proponuję zadać pytanie
      dlaczego blogerzy się zwijają a nie sposób iść do przodu.
      a z kształtem portalu, lepiej nie mieć złudzeń, po przebojach miało być forum łączące, z powtórzeniem sukcesu Tymińskiego tj. zebraniem najróżniejszych pod jeden sztandar, ostał się grajdołek to niech ma choćby jedną, ogólną misję czyli promowanie polskości. polski punkt widzenia, interes i ta cała racja stanu. wszelkie niepokorności itp. to sobie można...
      największym zagrożeniem teraz jest wszechobecne chamstwo a drugą będzie cała 'polityka administracyjna' (muszą być jasne zasady). reszta, czyli wiarygodność portalu, poczytność, werbunek najlepszych- są raczej nie do naprawienia. za dużo ludzi się nacięło a wszelkie nowe jakości są coraz gorsze. o ile wcześniej niektórzy wrzucali tu kopię swojego bloga, to teraz nie są zainteresowani nawet słupem ogłoszeniowym, no chyba że szukają towarzystwa 'ruskich' czy chcą grać na najniższych instynktach (bić żyda). to już nawet nie nisza wszelkich odrzutów poziom niżej od onetu ale zamierająca strona. wydaje się, że to celowy zabieg, po tylu zmianach nawet głupi by się czegoś nauczył, o ile w ogóle by mu zależało. Zresztą wszystko jest ustawką 'dla ojczyzny ratowania', im huczniejsze zapowiedzi tym większa lipa.
      nadużycie link skomentuj
      nocny gryzoń 18.04.2015 18:02:05

      Usuń
  5. Pozdrawiam.Podziwiam Ciebie i twój odważny projekt.Tak samo twoje analizy.To dla autora portalu-bloga.Reklama tutaj u Ciebie dla normalnego portalu banującego blogerów gdy nawet piszą o kostruktywnym dialogu Polska-Rosja-EU-Izrael-Watykan jest wyjątkowa.Przecież założenie portalu jak neon24.pl czy innych tak jak niepoprawni.pl,eioba.pl,salon24.pl ,3obieg.pl to sprawa do 3-4 dni.Na początek serwer do 1 GB RAM(pamięć) a potem gdy blogerzy po zaproszeniach, tworzą portal,bez cenzury,portal ma perspektywy i odpowiedni page rank w google.Alexa nie gra roli.Bez cenzury,bez punktów (dziecinada),bez wykazu wykroczeń.Jedynie blokada dla spamu z innymi językami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

.