niedziela, 19 lipca 2015

Blogerze - dawno nie publikowałeś na Niepoprawnych!

Otrzymałem na moją skrzynkę mailową taką wiadomość:


Jednak próba zalogowania skończyła się tak:


Czy to Gawrion zgłupiał, czy jego system AIM(S)? - http://niepoprawni.pl/przewodnik/aims . A może jedno i drugie?

Wygląda jednak na to, że to Gawrion (to mściwa bestia)...

- Po czym tak sądzę? - Po tym, że w miarę upływu czasu przybywa mi kar, chociaż nic nie piszę bo jestem zablokowany. Ten człowieczek knebluje mi usta coraz bardziej. Oprócz wyzerowania moich punktów blogera dołożył teraz wyzerowanie punktów komentatora:



źródło: http://niepoprawni.pl/przewodnik/ewidencja-naruszen

Co tak go rozwścieczyło? - Edycja wpisu na Shoutboxie (Gawrion nie wiadomo dlaczego nazywa to "gadaczką"). Cóż to takiego? - To wymyślone przez niego miejsce do opowiadania bzdur, inaczej - mówienie głupstw - zob.: https://slowodnia.wordpress.com/2010/11/23/austriackie-gadanie/

Podobno zmodyfikowałem jakiś wpis. Podobno..., bo dowodów tego "przestępstwa" brak... - cyrk na kółkach...

No i czy edycja jakiegoś wpisu na chacie powinna skutkować tak okrutną karą? Jeżeli kara jest za surowa i nieadekwatna do popełnionego zabronionego czynu to budzi to podejrzenia o stronniczość i powody tej niesprawiedliwości. Zresztą osądźcie sami.

Niestety jest inne wyjaśnienie tej sytuacji - Gawrion chciał się mnie pozbyć i dlatego uknuł intrygę i spreparował "edycję wpisu na gadaczce".

Padłem ofiarą prowokacji i stałem się przysłowiowym kozłem ofiarnym.

Potem odbył się sąd kapturowy, a ja nie miałem żadnej możliwości dowiedzieć się co się stało i dlaczego zostałem zablokowany. O wyrażeniu sprzeciwu i domaganiu się wyjaśnień nie było mowy.

Po kilku dniach napisał do mnie maila jeden z blogerów pytając mnie o całe zajście. Odpowiedziałem mu tak:

No właśnie, nie mam dostępu do konta i zastanawiałem się co jest grane? 

Na NP nie mogę się zalogować. Podejrzewam, że Gawrion mnie zablokował. Chciałem do niego napisać, ale nie mam możliwości - nie znam maila. Nikogo innego też nie znam.

Jeżeli mnie zablokował za zmiany na Shoutboxie, to jest to jakaś prowokacja, To jakiś absurd. Ja myślę, że w tym przypadku Gawrion chce zrobić ze mnie kozła ofiarnego. System ma takie błędy i luki bezpieczeństwa, że go jako informatyka kompletnie skompromitowało. Co prawda zaglądałem do innych wpisów na Shoutboxie ale niczego nie zmieniałem. To prowokacja grubymi nićmi szyta.

Gawrion już od dawna proponował mi opuszczenie portalu. A teraz jak system się sypie i jak czytam cały czas występują błędy to chyba zamierza wszystko zwalić na to że ktoś mu się włamuje i psuje portal. I być może tym hakerem mam być ja? To dziecinada. On jest niepoważny i zupełnie niewiarygodny.

Nie wiem, czy rzeczywiście o mnie mu chodzi, czy zablokował jeszcze innych?

Spokojnie poczekam na ogłoszenie przez niego "wyników śledztwa" i przedstawienie dowodów. Mocnych. - Że nie będzie to tylko wyciąg z logów, że niby w tym samym czasie byłem na portalu zalogowany. Jak mnie obarczy winą za "dokonanie zmian", to chcę zobaczyć twarde dowody. Zamierzam napisać notkę i pożegnać się z tym cyrkiem. Szkoda czasu na szarpaninę w "piaskownicy" jak piszą o NP na NeOnie24.ru.

To wszystko jest niepoważne. Verita narobiła rabanu, a jaka jest pewność, że to nie ona sama czegoś nie zmieniała?

Co do Gawriona, to jak można szukać winy u innych, tylko nie u siebie?

Narka,

MS
................

Nie tylko ja zostałem potraktowany w tak perfidny sposób. Oto co spotkało najbardziej aktywnego i najbardziej lubianego blogera Niepoprawnych, który był duszą towarzystwa - Józia z Londynu: 






Na wielu portalach można spotkać takie hasło: "tu się dobrze pisze" jako zachęta do publikowania notek i komentarzy. Na Niepoprawni.pl jest odwrotnie - blogerzy są zniechęcani i banowani. Nie za naruszanie Netykiety, obrażanie innych, trollowanie, sianie wrogiej propagandy, namawianie do zdrady Ojczyzny, ale za poglądy. Za dążenie do prawdy. Za opowiadanie się za Polską Racją Stanu. A to najgorszy rodzaj cenzury. I może świadczyć o kolaboracji z wrogiem.

Dlaczego akurat teraz pojawiła się cenzura na portalu Gawriona? - Mam podejrzenia graniczące z pewnością, że chodzi o to aby zrobić miejsce dla pro-ruskiej propagandy i aby nie było w związku z tym wielu oponentów. Tutaj przykład: http://1do10.blogspot.com/2015/07/niepoprawnipl-przepoczwarzaja-sie-w.html

Na ile mogłem walczyłem z ruską agenturą wpływu, przeciwnikami Kościoła Katolickiego, sekciarzami, ideologami, kłamcami i zwykłą głupotą. To wielu mętom bardzo się nie podobało. Było na Niepoprawni.pl wiele ataków trolli, którym dawałem odpór i zwycięskich bitew w których brałem udział. Tutaj jedna z nich: http://niepoprawni.pl/blog/7852/intronizacja-jezusa-chrystusa-to-akt-balwochwalstwa
Kopia tutaj, na wypadek gdy mściwy Gawrion wpis usunie: http://1do10.blogspot.com/2014/09/intronizacja-jezusa-chrystusa-to-akt.html

Poniżej komentarz blogera Muni, który wiele wyjaśnia o co toczy się walka i z kim:


Widać wyraźnie, że Gawrion, właściciel portalu Niepoprawni.pl, główny cenzor (tak, tak - zmieniał na żywca, bez zezwolenia moje wpisy), samozwańczy sędzia innych i sędzia we własnej sprawie - stanął po ciemnej stronie mocy. Do ustalenia pozostaje pytanie o korzyści. 

Teraz z tej walki czuję się zwolniony. W razie czego skomentuję coś lub opublikuję notkę pod innym nickiem o zmienionym IP. To dziecinnie proste. Nawet na NeOnie24.ru pozostawiłem sobie taką możliwość i w każdej chwili mogę zabrać głos. Jak dotąd z tego nie korzystam, bo to dziecinada. Zresztą po co i dla kogo? - Dla tych paru przygłupów skupionych w kółku wzajemnej adoracji, którzy swoje wypociny powodujące jedynie wzruszenie ramionami uważają za misję dziejową? Ruskich płatnych trolli z oczywistych względów pomijam.

Czy portal Gawriona to tylko prywatny eksperyment socjologiczny, szeroko zakrojona akcja inżynierii społecznej - taki wentyl bezpieczeństwa dla rządzących, czy jeszcze coś innego - to temat na głębszą analizę. Jednak rzut oka wystarczy aby stwierdzić, że z Niepoprawnymi coś jest nie tak.


W związku z tym wykreślam Niepoprawni.pl z listy portali prawicowych i patriotycznych. I tą moją opinię będę upowszechniał w sieci i ostrzegał niezorientowanych.

13 komentarze:

  1. Gawrion olewa wszystkich nie tylko ciebie. Mi tez nie odpisuje na priva

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkich was wykonczymy wezmiemy wszystkie portale rosja zwyciezy

    OdpowiedzUsuń
  3. o Satyr sie wypowiedzial niby ruski szpion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie co robi satyr w tym cyrku gawriona ?

      Usuń
  4. Miales Gawrion zloty sznur zostal ci sie jeno Satyr szpion.
    Satyr rozpieprzyl caly NP za zgoda Gawnona.no chyba ze administracja ma kacapski nuz na grdle i sie boi o zycie.Jaka tak to niech zlikwiduje to badziewie i sie nie meczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Portal NP jest faktycznie prywatnym rancho i ciężko tam zobaczyć obiektywizm, zarówno w ekspozycji wpisów (nie decydują bynajmniej kliknięcia na artykuł w czasie, co jest jedynie obiektywne) jak i ciągłych walkach, ale o dziwo nie z oszołomami, którzy tam się pojawiają cyklicznie, lub tkwią jak "chór starców", ale z ludźmi, którzy prezentują we wpisach wyraźną błyskotliwość. Nie wiem jaka będzie przyszłość NP, ale zaczynają wchodzić na kurs i ścieżkę NE.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jozio ale nie z Londynu23 lipca 2015 21:21

    Promowanie tego szczura Aleszumy czyli Aleksandra Szumanskiego jest widomym znakiem że Niepoprawni ostro skręcili w stronę ścierwomedium. Ludzie na poziomie widząc co się dzieje opuścili ten kurwidołek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleszum chyba dostal sraczki i zamieszcza notke za notka. Kopiuj - wklej opanowal do perfekcji. A wszystko to ruskie teksty propagandowe, ktore gawrion poleca na stronie glownej. Kto jest wiekszym plagiatorem - aleszum, ktory cudze teksty firmuje swoim nazwiskiem, czy gawrion, ktory to zlodziejstwo rozpowszechnia i promuje?

      Usuń
  7. Afera z Mind service ujawniła luki bezpieczeństwa w systemie Gawriona. Dlatego starał się ją zamieść pod dywan i obarczyc winą Mind servica. Wygląda na to że dane blogerów są dostępne dla wszystkich, w tym obcych służb. Kto rozsądny po takiej wpadce zechce tam jeszcze publikować?

    OdpowiedzUsuń
  8. Drobne sprostowanie!
    Marx 8888 nie był i nie jest pomagierem J.Ruszkiewicza. To on odpowiada za to co tam się dzieje od 7 miesięcy i bierze za to odpowiedzialność. To właśni on wprowadził termin ścierwomedia. Z tego co wiem a czytałam prawie wszystko co napisał nie interesuje się on innymi portalami i nie widziałam u niego wrzutów na inne portale. Nawet Ciebie nie atakował o ile dobrze sobie to przypominam?! Niepoprawnych też zostawia w spokoju. Myślę że mieszanie jego w sprawy konfliktu Gruchy z autorem tekstu i z Niepoprawnymi.pl za błąd. Właśnie może z nim istnieje platforma porozumienia i merytorycznego dialogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czym Ty do mnie rozmawiasz? Przede wszystkim nie raczyłeś się podpisać choćby nickiem; po drugie piszesz nie na temat - co ma z Niepoprawnymi wspólnego niejaki Marx 8888? Po trzecie jaka nić porozumienia z człowiekiem zaczadzonym ruską propagandą? Nie wiem czy ten Marx jest prowadzany na pasku Moskwy czy to tylko pożyteczny idiota, ale jego pro-kacapskie poglądy są faktem. Poczytaj sobie on wypisuje: "Czego chcę?
      - Chcę, aby polityka zagraniczna nie była wasalska wobec Niemiec czy Ameryki. Oni mają swoje preferencje, ale pierwsze bomby spadną na nas.
      - Chcę żeby polityka włażenia komuś w tyłek odczepiła się od upadłej krainy. Nie ważne, co politycy i ścierwomedia mówią to nie jest nasz interes. Rosjanie nas nie atakują to, czemu mamy się przed nimi bronić.
      - Żebyście się popłakali to my nigdy wojny z Rosją nie wygraliśmy i nie wygramy. Nie ten kaliber. Przeznaczanie 3% naszego na zakup niemieckiego i amerykańskiego złomu to nie konieczność dziejowa, ale pieniądze wywalone w błoto. Czemu Finlandia, Czechy i inne państwa żyją z ruskimi i handlują a my dla historii i iluzorycznych sojuszy zawsze musimy dostawać po tyłku?
      - Jak się nie dostosujecie do pozostałych to was zmieciemy wcześniej czy później z powierzchni ziemi i zróbcie sobie wtedy rząd na uchodźctwie w Kijowie, Berlinie a nawet w Waszyngtonie. Polska bez was i tak będzie lepsza!!
      Marx".

      Nawet jak jest mentalnym kacapem, to go dyskwalifikuje jako porządnego i inteligentnego człowieka. Zresztą niby jaki dialog Ci się marzy? O kolaboracji z Rosjanami, bo "Usrael" jest be, albo "żydzi atakują".

      Podobna gadka jest z Gawrionem i jego głupawym AIMsem. O czym tu dyskutować z idiotą, który jest z góry przekonany, że ma rację?

      Usuń
    2. Moja anonimowość Ci przeszkadza? Przecież sam jesteś anonimowy! Dobrze - jesteś Mind Service - a kto wie kto to Mind Service no tylko Mind Service.
      Napisałeś tu o tym kto służy komu czyli że SL czy jak jemu tam kręci wszystkimi i ma pomagierów. Starałam się Ci wyjaśnić że rzeczywistość może wyglądać inaczej niż sobie to wyobrażasz / chcesz. Chcesz wyciąć wszystkich którzy z Tobą się nie zgadzają? No no masz skasowane pół internetu. Ja tylko Ci pokazałam że atakujesz wszystkich jak leci nawet tych którzy na Twój temat się nie wypowiadają.

      Usuń
    3. Nie będę tolerował wypowiedzi nie na temat notki i odwracania uwagi od omawianych wyżej treści. Następne tego typu komentarze będą usuwane.

      Usuń

.