piątek, 14 sierpnia 2015

AIMs znowu zwariował


I przysłał mi na skrzynkę mailową taką wiadomość:

Zbliżenie dla tych, którzy niedowidzą:


Kiedy poprzednio AIMs "stracił rozum" Gawrion - twórca tej pseudo-inteligencji znalazł sobie kozła ofiarnego w mojej osobie i obarczył mnie winą za to co się wydarzyło na shoutboxie (przez Gawriona nazywanym wymyślonym przez niego słowem "gadaczką") i ukarał mnie zabraniem wszystkich punktów komentatora i blogera: 


oraz dożywotnim odebraniem portalowych swobód (w tym prawa do komentowania!), co uwidoczniło się ładną czerwono-czarną ramką:


Całą haniebną manipulację Gawriona w stosunku do mnie opisałem tu: http://1do10.blogspot.com/2015/07/blogerze-dawno-nie-publikowaes-na.html

Bodaj z dwa tygodnie temu mnie odblokował, po miesiącu przymusowego niebytu, ale pozostałe restrykcje pozostały. Od tego czasu przestałem tam systematycznie zaglądać i interesować się przepychankami w gawrioniej piaskownicy...

Zresztą strach tam się zalogować, bo pewnikiem znowu będzie na mnie...


Zamiast komentarza pasuje tu jak ulał "odkrywcze" stwierdzenie Miarki: "Patologie prawa - Mieć prawo, a móc" - co z całą pewnością można zakwalifikować jako faszyzm w wykonaniu Gawriona i jego pseudo-inteligentnego AIMs-u.

Co prawda Miarka pisze o Kopacz, ale jego słowa okazały się tyle odkrywcze co prawdziwe w odniesieniu do całokształtu działalności Gawriona i jego AIMs-u. 

Miarka pisze o potrzebie "dania ludziom prawa wyboru między dobrem a złem" i dalej: "człowiek w ramach swojej woli może postąpić dobrze lub źle, jednak nie ma to nic wspólnego z prawem."

Niestety, tak subtelnej różnicy jak wolność i zniewolenie ani AIMs ani sam Gawrion nie są w stanie uchwycić, co skutkuje coraz większym portalowym zamordyzmem. W sieci więc upowszechnia się coraz bardziej określenie Niepoprawnych jako "obóz koncentracyjny dla blogerów", co wymyślił był już wiele miesięcy temu niesławny Trybeus (nota bene ruski płatny troll).

Tutaj przykład tego niepoprawnego zamordyzmu, który też go dotyka:

 ..ja też ci życzę weny, bo cosik ci opadła :))...stosowanie zamordyzmu na portalu, poprawności politycznej, pomimo nazwy "niepoprawni" nie wróży niczego dobrego...nawet Józka z Londynu pięknie poniżałeś i traktowałeś jak parobka, choć super się wpisywał w system minusujący...i niemal całował ci stopy...pięknie się pacyfikujecie nawzajem... ...życzę ci "stuknięcia ósemki", choć z tą kadrą "banderowców" może ci się nie udać :))) ..pomimo licznika, że mam trzy komenty, tak de facto mam tylko jeden...niepoprawni jesteście jak diabli :)))))

Czym jest ten niesławny AIMs? - Niezorientowanym wyjaśniam:


Pół biedy, gdyby ten gawroni AIMs wychowywał w duchu polskości i kształtował postawy patriotyczne, ale teraz jest on wykorzystywany do wtłaczania w głowy czytelników ruskiej propagandy. Pisałem o tym szerzej tu: http://1do10.blogspot.com/2015/07/niepoprawnipl-przepoczwarzaja-sie-w.html

Już nie tylko produkuje się tam taki anty-Polak jak Aleksander Szumański - nick Aleszuma lub Aleszumm i kopiuje ruskie teksty propagandowe podpisując je jako własne (co jest oczywistym plagiatem), ale jest jeszcze promowany na stronie głównej.

Przypadków twórczości ruskich trolli dzięki którym Nieoprawni idą w ślady NeOnu24.ru - ścierwomedium o profilu ruskiej tuby propagandowej jest coraz więcej:


Marx 8888 to pomagier Ruszkiewicza na NeOnie24.ru . Współodpowiedzialny za pro-ruską i anty-polską linię programową tego ścierwomedium.

Ruszkiewicz od dawna stawiał sobie za cel opanowanie innych prawicowych portali i przekształcenie ich w ruskie ścierwomedia; co obecnie staje się faktem na Niepoprawnych. - Za aktywnym przyzwoleniem, a nawet wsparciem Gawriona i jego pokręconego AIMs-u.  

Dlatego przestałem pisać na tym gawrionim portalu, gdyż przebywanie w obecności osób cuchnących ruskimi onucami przestało mi odpowiadać. Zresztą, jak wiemy za moją anty-agenturalną działalność próbującą powstrzymać ruskich trolli byłem przez Gawriona sekowany.

Obecnie coraz więcej osób piszących na Niepoprawnych o prawicowo-narodowych poglądach jest przez administrację zniechęcanych do publikowania tam, a nawet jawnie są proszeni do opuszczenia portalu:

"to co stoi na przeszkodzie, byś nie męcząc się z nami, a my z Tobą - po prostu zrezygnowała ze "słupa ogłoszeniowego" jakim jest dla Ciebie portal Niepoprawni.pl?"

- Ofiarą tym razem stała się  blogerka Elig. W rezultacie napisała: "straciłam poczucie, że moje notki umieszczone w portalu Niepoprawni.pl są bezpieczne. Wobec tego postanowilam zaprzestać publikowania ich w portalu Niepoprawni.pl /zgodnie zresztą z sugestią Satyra/.  Moich Czytelników zapraszam na inne  portale, n.p. na Naszeblogi.pl czy Wirtualnemedia.pl /i kilka innych/.  Dziękuję im za ponad trzy lata współpracy.


Hm... ciemność, widzę ciemność...

Co ja na to? -  "A jebał was pies" - jak śpiewali żołnierze Pierwszej Brygady. (...) 

3 komentarze:

  1. Wolność słowa według Orwella...
    Jeśli wolność słowa w ogóle coś oznacza, to oznacza to prawo do mówienia ludziom tego, czego nie chcą słyszeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, Gawriona nie prześcigniesz. Jak jego system moderowania padnie to on zginie razem z nim. On tak ukochał wykorzystywanie innych, że zapomniał czemu ma służyć portal prawicowy dla blogerów.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Marx 8888 to pomagier Ruszkiewicza na NeOnie24.ru". Marx 8888 nigdy nie pisał o Tobie ani o Niepoprawnych. Jeśli to może raz. To on odpowiadał za portal przez ostatnie 7 miesięcy i liczba ataków na nas spadła. Na Ciebie zresztą też. Myślę że to właśnie on jest dobry do dogadywania się z innymi bo nie toczy walki na własnym ani na naszym podwórku. Jaki sens atakowania jego? Grucha juz nie wystarczy? Po co robić szum tam gdzie go nie ma?

    OdpowiedzUsuń

.