środa, 21 sierpnia 2013

Cenzura na Nowym Ekranie


Ktoś się jeszcze nabiera na to, że na Nowym Ekranie można pisać wszystko? Że panuje tam wolność słowa? Że nie ma tam cenzury? Że nikt nikogo nie wyrzuca i nie dyskryminuje za głoszone poglądy? Oto żywy dowód, że tak nie jest.

@Mind Service 00:13:15
Napisz jeszcze raz ten komentarz. Za poglądy nikt tu nie cenzuruje. Masz urojenia. Wiele razy za twoje kłamstwa, oskarżenia, manipulacje mogłem to zrobić. Nie zrobiłem. Cenzorem Naczelnym jestem ja..( Ale widać kiepskim, bo jeszcze tu jesteś.) Mnie nikt nie cenzuruje. Twoja osoba jest tak mało ważna, że nawet admini się śmieją.
Mind Service = warchoł i megaloman. Wojtasem się nie przejmuj, da sobie radę bez twojej reklamy. Coś pominąłem ?
A więc na wyraźne życzenie poniżej fragment "kulturalnej" dyskusji w wykonaniu SpiritoLibero z cenzurą w tle:
(Kolorami zaznaczyłem wypowiedzi SpiritoLibero i moje, czyli Mind Service)
  • @Zdzich 18:57:21
    " @SpiritoLibero 12:53:05 i mirakles
    Troche żal patrzeć, że organizacja ta biorąca na siebie zadanie (niby) zmiany układu/ systemu, proponuje ciągłość jak najbardziej istniejącego i starego systemu, który w swojej naturze jest pogański i anty-katolicki. Nie miejmy złudzeń, że proponowany Klub Cywilizacji Polskiej, Klub Poganosłowiański, czy Klub Konstruktywnych Antyklerykałów to coś nowego. Wszystkie one to tylko wersje lokalnej Loży Masońskiej. I jak już obcinać, drogi Panie, to tylko pejsy.
    Chyba, że na tym zjeździe „Ведзьмы” w Noc Walpurgii (http://pl.wikipedia.org/wiki/Noc_Walpurgii" target="_blank">http://pl.wikipedia.org/wiki/Noc_Walpurgii) znajdą się chętni na świerze powietrze prawdziwie nowego Klubu Konstytucyjnej Republiki Polski. (?) "

    Rozkminiłeś nas...
    I co my teraz zrobimy ?..
    Na WSI nas wyśmieją...
  • @. . 18:42:25
    To co ja proponuję to marketing. Ale oczywiście zgadzam się z tym, że oprócz marketingu, który zadziała na większość internautów, trzeba by przekonać też tę mniejszość, która zechce się dowiedzieć dokładnie na czym polega zmiana - czy tylko na nazwie, czy na czymś więcej. By zerwać nie tylko wizerunkowo z obciachową przeszłością, trzeba też pociągnąć do odpowiedzialności tych, którzy cały ten obciach zrobili.
    Moim zdaniem głównym odpowiedzialnym za biznesowe partactwo Nowego Ekranu jest prezes spółki, bo to on nie potrafił dogadać się z poprzednią redakcją doprowadzając do utraty domeny i to on odpowiada za tandeciarstwo związane ze zgubieniem 2 tygodni z życia portalu. A więc należałoby zwolnić prezesa i zatrudnić jakiegoś profesjonalistę, albo ewentualnie ogłosić jakieś jego przeprosiny i jakieś informacje jakie nowe kursy marketingu, sprzedaży internetowej czy technicznych aspektów portali internetowych przeszedł i jakie zdał po nich egzaminy.
  • @Mind Service 20:09:28
    A ty znowu chcesz bączki puszczać ?...
    Idź se. Zanim cię wyrzucę...
    A potem możesz się poskarżyć koleżance z pubu. Może cię posłucha.
    Spad.
  • @Mind Service 20:09:28
    Zarówno tradycje słowiańskie jak i chrześcijańskie to nasze dziedzictwo. Tego nie da się rozdzielić weźmy np. Boże Narodzenie - święto katolickie - pamiątka narodzin Jezusa (korzenie chrześcijańskie) obchodzone nie w czasie rocznicy jego rzeczywistych urodzin ale w czasie przesilenia zimowego (święto słowiańskie), siano pod pod obrusem na wigilię, miejsce dla przybysza, itd. wszystko to zwyczaje wywodzące się z naszych słowiańskich tradycji. Dlaczego mielibyśmy się wyrzekać tych Polskich tradycji?
    pozdrawiam
  • @Madara 20:39:43
    " Zarówno tradycje słowiańskie jak i chrześcijańskie to nasze dziedzictwo "

    Weź pod uwagę, że mówisz do trolla.
    I kłamcy.
    I oszczercy.
    Tak naprawdę to nie wiem czemu tu jeszcze jest.
    ..
  • @nikander 20:48:31
    ????
  • @SpiritoLibero 20:33:05
    Co, prawda w oczy kole? To ty jesteś tym cenzorem, który w ramach wolności słowa na nE usunął mój komentarz?
  • @interesariusz z PL 15:19:07
    Cały czas przypominam, że JAWNOŚĆ JEST BRONIĄ.
    Dlatego mówiąc o "układzie" - wskazuję, że powinien mieć w pełni jawny charakter - jasny i oczywisty ideą, której służy.

    Już pisałem, że jeśli dane mi będzie zawiadywać zakładka - będę chciał, aby pisali tam wyłącznie ludzie z nazwiskami i imionami, a do tego - aby stosowali formy grzecznościowe polskie.

    I na koniec. Cały czas też podkreślam, że idea Cywilizacji Polskiej nikogo nie wyklucza. Zarówno pod względem etnicznym, jak i wcześniejszej działalności.
    Każdy może się włączyć. Nawet ci, którzy będą chcieli włączyć się w "złej wierze" - też są mile widziani. Ich obecność będzie pomocna w promocji idei, a sama idea jest odporna na takie ataki.
  • @Madara 20:39:43
    Ależ oczywiście, że tradycje słowiańskie jak i chrześcijańskie to nasze dziedzictwo. Tylko dlaczego mamy to przeciwstawiać wierze i Kościołowi Katolickiemu?
  • @Krzysztof J. Wojtas 20:58:37
    //Cały czas też podkreślam, że idea Cywilizacji Polskiej nikogo nie wyklucza//
    - wyklucza katolików, więc prawie wszystkich Polaków...
  • @Mind Service 20:57:16
    "Co, prawda w oczy kole? To ty jesteś tym cenzorem, który w ramach wolności słowa na nE usunął mój komentarz? "

    Ja nie bawię się w takie rzeczy. Nie mam czasu.
    Jeśli zniknął twój komentarz to znaczy, że admin nie śpi. Widocznie dostał zgłoszenie o nadużyciu.
    Tyle.
    PS. Twoja obecność na NE jest nadużyciem.
    Mojej cierpliwości.
    SPAD
  • @SpiritoLibero 21:06:40
    //Jeśli zniknął twój komentarz to znaczy, że admin nie śpi. Widocznie dostał zgłoszenie o nadużyciu.//

    - a z jakiego powodu to nadużycie? I to niby nie ty jesteś za to odpowiedzialny?
  • @Mind Service 20:59:04
    No właśnie dlaczego mielibyśmy to przeciwstawiać? Nie przeciwstawiajmy tego, pielęgnujmy prawdę o tej tradycji, uszanujmy ją: katolicką i słowiańską, ona jest częścią naszej tożsamości, nas samych.
    pozdrawiam
  • @Madara 21:09:56
    //No właśnie dlaczego mielibyśmy to przeciwstawiać? Nie przeciwstawiajmy tego, pielęgnujmy prawdę o tej tradycji, uszanujmy ją: katolicką i słowiańską, ona jest częścią naszej tożsamości, nas samych.//

    - dokładnie tak samo myślę. Ale chyba nie porozmawiamy swobodnie, bo ktoś usuwa tutaj moje wpisy. A podobno na nE nie miało być cenzury...
  • @Krzysztof J. Wojtas 20:58:37
    "idea Cywilizacji Polskiej nikogo nie wyklucza."

    idea może nie, ale Pan tak. Nie zamierzam pisać pod swoim nazwiskiem, tak samo jak jestem za utrzymaniem tajności wyborów. To jest elementarz cywilzacji, cywilizacji, a nie cywilizacji polskiej, zapewniający szaraczkom uniknięcie prześladowań ze strony "szlachty" za poglądy.
  • @Mind Service 21:09:14
    Nie wiem.
    Widocznie pojechałeś po bandzie.
    To, że ci odpowiadam nie znaczy, że kontroluję/oceniam/wywalam twoje komentarze.
    Od tego są Admini, jak widać - czujni.
  • @GPS 21:16:52
    "Z tej dyskusji chleba nie będzie..."

    Wiem GPS-ie.
    Trolle się zbiegły.
  • @SpiritoLibero 21:19:24
    oczwiście, to co wywalili admini jest tajne,
    nikt z nas nie wie, czego się spodziewać,
    musimy cały czas kopiwać wszystkie swoje uwagi,
    i porównywać z zawartością stron nE,
    aby się dowiedzieć, co nam admini wywalili.
  • @SpiritoLibero 21:19:24
    @SpiritoLibero 21:06:40
    //Jeśli zniknął twój komentarz to znaczy, że admin nie śpi. Widocznie dostał zgłoszenie o nadużyciu.//

    - a z jakiego powodu to nadużycie? I to niby nie ty jesteś za to odpowiedzialny?

    nadużycie link skomentuj usuń
    Mind Service 19.07.2013 21:09:14

    //Nie wiem. Widocznie pojechałeś po bandzie. To, że ci odpowiadam nie znaczy, że kontroluję/oceniam/wywalam twoje komentarze. Od tego są Admini, jak widać - czujni.//

    - to kto mi odpowie, jaki to punkt regulaminu naruszyłem? - Ten który mówi, że nie wolno pisać prawdy?
  • @interesariusz z PL 21:23:20
    Ty możesz robić co chcesz.
    Dopóki nie przekroczysz linii.
    Tak jak ci powiedziałem, jesteś ozdobą nowego ekranu.
    Oprócz tego, że kłamiesz i nie odpowiadasz na pytania.
  • @Mind Service 21:26:13
    nie wiem, czy zauważyłeś, że zwracasz się do "hypokritēs libero"
  • @SpiritoLibero 21:29:46
    - No to ja mam pytanie w kwestii formalnej: co jest tym przekroczeniem linii, o której piszesz? Niewygodna prawda?

    No i rzuciłeś poważne oskarżenie, że do jakiś admin jest (ukrytym) cenzorem na nE...
  • @Mind Service 21:26:13
    " I to niby nie ty jesteś za to odpowiedzialny? "

    Nie, nie jestem :))
    Co ty myślisz, że jak mam kaprys z tobą rozmawiać to ja jestem Redakcja ????
    ( która po nocy ślęczy, żeby wyłapywać smrody takich dupków jak ty...)
    Ciesz się, że w ogóle coś do ciebie mówię.

  • @Mind Service 21:00:34
    proszę to wyjaśnić.
  • @interesariusz z PL 21:13:08
    W polskiej tradycji nie było kar za poglądy.
  • @Krzysztof J. Wojtas 22:01:45
    Co ja mam wyjaśnić? Właśnie próbuję się dowiedzieć kto cenzuruje wypowiedzi na nE i za jakie poglądy.
  • @Mind Service 22:07:50
    Nikt nie cenzuruje ciebie.
    Bo jesteś niegroźny...
    Wojtasa trzeba cenzurować bo to heretyk i odszczepieniec.
    Ale ty?...
    Zwykły pionek.
  • @SpiritoLibero 22:13:20
    //Wojtasa trzeba cenzurować bo to heretyk i odszczepieniec//.
    - jego nie trzeba cenzurować, wystarczy jak go nie będziesz lansował i bronił jak niepodległości.

    //Nikt nie cenzuruje ciebie.
    Bo jesteś niegroźny...//
    - jak jestem taki niegroźny to kto usuwa moje wpisy? Twierdziłeś wcześniej, że to ktoś z adminów...
  • @Krzysztof J. Wojtas 22:03:45
    tak, tak,
    a na nE jest wolność słowa,

    jednym słowem, cywilizacja polska proponuje zrezygnowanie z tajjości wyborów, odtąd głosujemy za PO, PiSem, lub Palikotem publicznie, aby znajomi wiedzieli, i aby bojówki partyjne też wiedziały.

    A dzięki tradycji cywilizacji polskiej, której wszyscy się podporządkują, nie będzie jatki. A i robotę u Palikota dostanie każdy zwolennik Kaczyńskiego.



A tu mój wpis, który został usunięty:
@Zdzich 18:57:21
"organizacja ta biorąca na siebie zadanie (niby) zmiany układu/ systemu, proponuje ciągłość jak najbardziej istniejącego i starego systemu, który w swojej naturze jest pogański i anty-katolicki. Nie miejmy złudzeń, że proponowany Klub Cywilizacji Polskiej, Klub Poganosłowiański, czy Klub Konstruktywnych Antyklerykałów to coś nowego. Wszystkie one to tylko wersje lokalnej Loży Masońskiej. I jak już obcinać, drogi Panie, to tylko pejsy. "

- Oczywiście, to nie jest żadna zmiana tylko kontynuacja tego samego; tylko teraz z bardziej śmiesznym i żałosnym kwileniem.

"Jeśli jutro zobaczę, czy ktokolwiek z redakcji, świetną, merytoryczną notkę udowadniającą, że K. Wojtas to idiota i heretyk to z pewnością znajdzie się na pudle."
SpiritoLibero 11.07.2013 17:36:09
 
WSZYSTKIE HEREZJE WOJTASA: http://miroslaw.szczepaniak.nowyekran.net/post/95464,wszystkie-herezje-wojtasa

nadużycie link skomentuj usuń
Mind Service 19.07.2013 20:09:28
 


Cenzura 

Informacje ogólne

Cenzura, kontrola informacji przekazywanych przez media w postaci publikacji, programów radiowych, telewizyjnych, widowisk czy filmów, dokonywana przez specjalne organy państwowe lub kościelne, w celu ochrony norm prawnych, religijnych, moralnych bądź zabezpieczenia danych o charakterze wojskowym lub politycznym.

Wyróżnia się dwie formy cenzury:
1) prewencyjną, będącą kontrolą podejmowaną jeszcze przed publikacją, w celu usunięcia części utworu bądź odrzucenia publikacji,
2) represyjną, działającą po jego rozpowszechnieniu i powodującą m.in. odpowiedzialność karną autorów lub wydawnictwa, często także konfiskatę samego utworu.

"Na Nowym Ekranie – nie ma Cenzury i nigdy nie będzie cenzury odnośnie przekonań politycznych, gospodarczych czy też społecznych. (...) Jeszcze raz powtarzam. Nowy Ekran to jedyny naprawdę niezależny portal blogerów - Bez CENZURY. Wszystkich chętnych, ceniących wolność słowa i ekspresji, zapraszamy najserdeczniej do prawdziwej dyskusji w naszym potencjalnie wspólnym, przyszłym domem – zwanym Nowym Ekranem" - Ryszard Opara  /źródło: http://ryszard.opara.nowyekran.net/post/85275,stop-basta

Skoro na nE nie ma cenzury to znaczy chyba, że urząd na ul. Mysiej reaktywowali...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

.