środa, 21 sierpnia 2013

Ostrzeżenie



Dostałem dzisiaj ostrzeżenie. Na pocztę nE.

Pomyślałem najpierw, że to ostrzeżenie z serii ostrzeżenie, jakich pełno ostatnio w Internecie:

"Grzech, zaszczepiony przez bestię Adamowi i Ewie, przestanie istnieć. Moje Miłosierdzie go pokona. I właśnie tak, jak grzech niszczy ciało, Moje Światło sprowadzi na ludzkość Życie Wieczne. Śmierć, choroba, starość nie będą w Moim Raju istniały. Moje wybrane dzieci — miliardy tych dzieci — będą posiadać idealne ciało i duszę, będąc zjednanymi z Bożą Wolą Mojego Ojca. "

Zacząłem więc się gorąco modlić. Ale potem zobaczyłem, że to ostrzeżenie napisał sam Spirito Libero:



- Zrobiłem wiekie oczy, ale OK. Potraktowałem to jako ostrzeżenie. Ale ktoś mógłby mi wytłumaczyć za co? Za jakie grzechy? Co takiego zrobiłem?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

.