poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Adevo: Mind Service jak hamburscy strażacy wyruchany od tyłu przez LGBT?

  • Ten post jest ważny, bo pokazuje jak sprowokowany przez Adevo neonowy cenzor Zawisza Niebieski przyznaje się do banowania innych (czyli mnie) za poglądy.
  • ***Mind Service*** jak hamburscy strażacy wyruchany od tyłu przez LGBT?
    Jest mi Ciebie żal, gdyż nie ma oficjalnie żadnej wiadomości dlaczego dostałeś bana do 29 sierpnia przez Zawiszę NiebieskiegoZN milczy.
    Uważam jednak, że dobrze ci zrobi zapomnienie NE do 29 sierpnia.
    Pokazujesz częstymi próbami zalogowania, że cierpisz na uzależnienie.
    Ja niestety nie mogę pomóc, gdyż respektuję decyzje ZN.
    Pozdrawiam
  • @adevo 02:32:26
    Aż do 29 sierpnia? O ja cie nie moge
    To musiało być potworne przestępstwo
    Niemal zbrodnia.... na regulaminie portalu
    8-)))))

    kto następny?
    jest lista?
  • @adevo 02:32:26
    Skoro przyjął Pan postawę obrońcy Mind Service, to tu postaram się przekazać informację. Przyczyną zablokowania był sposób dyskusji pod pewnym artykułem oraz "zasługi" w szkalowaniu portalu na innych portalach. Obecnie Mind Service jest odblokowany zaś data miesięcznego urlopu jest datą standardowo ustawianą przez portali, zawsze można to ręcznie odblokować, co niniejszym uczyniłem.
  • @Zawisza Niebieski 11:19:39
    "zawsze można to ręcznie odblokować, co niniejszym uczyniłem"
    Dzięki. Teraz Mind Cervix będzie znowu ubogacać portal.
  • @Zawisza Niebieski 11:19:39
    Pisze Pan standardowe ustawienie blokady jest na 1 miesiąc.
    Po raz pierwszy Jarosław Ruszkiewicz zablokował mnie od 12.07.2015 do 13.01.2017 czyli prawie na 18 miesięcy.
    By ustawić datę na ponad rok to musiał zmieniać przynajmniej 2 razy ustawienia. Takie manipulacje robi się nie afekcie tylko z premedytacją.
    Ruszkiewicz miał za zadanie mnie całkowicie wyeliminować z neonu!
  • @
    Jam ci tu ADMIN
    Ja PAN i władca
    A wy szare robale
    Stulić mordy, bo..
    BAN i ..paczka
    Amen
  • @adevo 13:22:05
    Panie Adevo, nie muszę chyba na forum tłumaczyć Panu szczegółów administrowania. Dawniej była zasada blokowania na miesiąc lub dożywotnio. Sprawę Pana blokady tłumaczono już Panu, ja w tej sprawie nic nie wiem, bo nie uczestniczyłem. Nie wiem jak Pan, czy ma Pan jakieś zadania, i przez kogo zlecone, ale z tego co ja się orientuję nikt z adminów nie dostaje żadnych zadań, żadnych zleceń, każdy działa w imieniu własnym i na własne konto.
  • @Husky 14:01:17
    Dzięki takiemu administrowaniu nie ma tu takiego bagna jakie tworzycie zgraną paczką na niepoprawni.pl. Coś za coś, albo porządek, i trolliki znają swoje miejsce albo obrażanie, wyzywanie, jak to tam czynicie.
  • @Zawisza Niebieski 15:54:26
    To mówisz że na Neon24.pl nie ma BAGNA
    Tak masz racje, (jak zawsze) bo to portal ludzi najwyższej kultury i gdzie admin nad wszystkim........ zawsze panuje
    Zawsze !!
    Hmm
    Tu jeden przykład z kilkudziesieci wpisów które mogę ci tu przytoczyć
    http://wps-neon24-pl.neon24.pl/post/149990,wiarygodność-internetowego-trolla-np-husky

    Jeśli chcesz więcej ???.... to nie ma sprawy
    Chwila moment
    A jeśli chodzi o bany, to dla mnie ban od ciebie jest zaszczytem.Nawet taki kiludniowy
    A gdy mnie zbanujesz całkowicie to uwierz mi będę ci serdecznie wdzięczny,ba, stawiam ci dobry obiad w Londyńskim City.
    Miłej zabawy(owocnej) PANIE ADMINIE
    8-)))))
@Zawisza Niebieski 15:49:37
Ostatni raz Ruszkiewicz zbanował mnie nie "dożywotnio" tylko do roku 2050.
485 Nick: adevo 2019-02-09 06:13:57 2050-03-11 Jarek Ruszkiewicz SL

0 komentarze:

Prześlij komentarz

.